Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bedieningsknop p-sensoren vervangen en setup MMI niet meer compleet

  1. #1

    Standaard Bedieningsknop p-sensoren vervangen en setup MMI niet meer compleet

    Beste collega Audi rijders,

    Sinds kort is mijn knop voor het in- en uitschakelen van de parkeersensoren defect. Je voelt dat hij inwendig niet meer "klikt". hoe krijg ik dat ding eruit, en kun je de knop los vervangen of maakt hij onderdeel uit van een unit.
    Daarnaast nog een andere vraag. Wanneer ik op de "setup" knop druk bij de verwarmingsknoppen krijg je in je MMI de nodige informatie te zien. Daar kun je normaal ook de temperatuursinstellingen gelijk trekken links en rechts. Sinds kort is deze optie echter grijs en kan ik hem niet meer selecteren. Hoe zou dat kunnen?

  2. #2

    Standaard Re: Bedieningsknop p-sensoren vervangen en setup MMI niet meer compleet

    Niemand een idee?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    455
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Bedieningsknop p-sensoren vervangen en setup MMI niet meer compleet

    Ik kan je alleen adviseren inzake de schakelaar pdc, heb ik namelijk ook gehad.
    Makkelijkste is als je het blindkapje ernaast eruit haalt (voorzichtig met 2 kleine schroevendraaiers naar voren halen).
    Dan kun je de pdc knop via dat open gat voorzichtig eruit duwen.
    Mocht je geen blindkapje hebben moet je de pdc knop met 2 schroevendraaiers naar voren halen, maar die heeft wat meer weerstand dus ook meer risico op krasjes in dashbord.
    Succes.

  4. #4

    Standaard Re: Bedieningsknop p-sensoren vervangen en setup MMI niet meer compleet

    OK dank je wel. Dat is een eenvoudige ingreep.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •