Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Deursloten werken niet goed

  1. #1

    Standaard Deursloten werken niet goed

    Sinds een poosje heb ik wat problemen met de deursloten. Het slot van de berijdersdeur ging soms niet van het slot. Op slot geen probleem. Nu komt hij helemaal niet meer van het slot (erop geen probleem) maar dat geldt ook voor de bijrijderszijde. Ik hoor ook achter soms gekke geluiden op het moment dat ik de motor van de auto uit zet. Net of probeert hij dan de boel van het slot te halen. Ook het automatisch op slot klikken wanneer je iets snelheid maakt geeft soms een terugkomend geluid. Dus net of blijft het systeem proberen de auto op slot te zetten. Wat zou dit kunnen zijn. Uiteraard zouden de beide sloten kapot kunnen zijn maar dat is wel wat toevallig. Weet iemand ook of er een centrale module is die dit aanstuurt?

  2. #2
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    972
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Deursloten werken niet goed

    Herkenbaar probleem bij alle A6-en C6 en C7. Ik weet de oplossing ook niet, behalve dat het hoogstwaarschijnlijk in je slotunit zit (microswitches) of deurmodule(s). Eerst ff uitlezen zou ik zeggen. Tenzij iemand anders direct de oplossing weet?

    Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  3. #3

    Standaard Re: Deursloten werken niet goed

    Ik had inderdaad eerst even wat meer moeten rondneuzen op het forum. Het lijkt inderdaad een bekend probleem te zijn. Dank voor je reactie!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •