Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Onderdeelnummer ACC

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2022
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Onderdeelnummer ACC

    Mijn A6 heeft een vervelende storing op zijn ACC, die werkt namelijk af en toe niet.
    Het verwarmingselement is kapot. Weten jullie waar ik zo'n onderdeel kan vinden? Of het onderdeelnummer waarmee ik het kan bestellen?

    Ik heb de zoek-functie al flink gebruikt op dit forum, en kom regelmatig hetzelfde probleem tegen. Er staat echter niet bij met welk onderdeel het opgelost is.
    Ook met Google kom ik helaas niet veel verder dan dat de complete sensor vervangen zou moeten worden.

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.588
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Onderdeelnummer ACC

    Laat m eerst ff uitlezen, dan weet je meer.

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2022
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Onderdeelnummer ACC

    Dat is inderdaad gebeurd bij het uitlezen kwamen ze bij de garage tot de conclusie dat het verwarmingselement stuk was, alleen hebben ze die vervolgens niet vervangen en op de factuur gezet dat dat nog moet gebeuren. Zelf heb ik hem ook nog even aan de VAGCOM gehangen waarbij ook blijkt dat de heating module defect is/storing heeft.

    Volgens internet/youtube zou de verwarmingsunit ook uit te zetten zijn omdat ie in de zomer toch niet nodig is, maar de garage gaf aan dat dat niet zou kunnen.

    Ik heb thuis ook een brug, dus dan zou ik het makkelijker vinden om hem thuis even te vervangen dan om hem weer naar de garage te brengen.
    Laatst gewijzigd door RensdO89; 24-04-23 om 18:28.

  4. #4
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.657
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Onderdeelnummer ACC

    Nummer voor de S6 uit 2006:
    4F0 853 631 B 1RR, “afdekking grille verwarmingselement”, platinumgrijs, € 239 incl.btw bij de Audi dealer.
    4F0 853 631 B 3FZ, idem, zwart, prijs idem.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •