Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: RS6 onderhoudsintervallen

  1. #1

    Standaard RS6 onderhoudsintervallen

    Hi!
    Ik ben bezig met de aanschaf van een RS6 c6 uit 2008 rond de 170dkm
    Ziet er op zich allemaal prima uit qua facturen/boekjes; nu heeft die v10 natuurlijk een ketting, maar ik kan even slecht de interval van vervangen terug vinden.
    Heeft er iemand toevallig een overzichtstabel zodat ik het eens kan mappen met de facturen?
    Gr Joost

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.137
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 onderhoudsintervallen

    Kettingen!
    Denk niet dat er een interval voor staat, in meeste gevallen bij problemen, bijv als je ze gaat horen of nokkenas krukas correlatie codes krijgt. Wel een motor uit job met een serieus prijskaartje.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: RS6 onderhoudsintervallen

    Prima als er geen interval voor staat, dan is het gewoon goed de olie bijhouden

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.137
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RS6 onderhoudsintervallen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk Berichten
    Prima als er geen interval voor staat, dan is het gewoon goed de olie bijhouden
    Niet 100% sure maar vaak is de vuistregel 2 ton preventief doen, echter verschilt dat bij elke motor, leeftijd is ook een factor.
    Olie schoon houden is zeker goed, zo rond 10.000 km vervangen en goede kwaliteit.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Standaard Re: RS6 onderhoudsintervallen

    Ja dat was ik ook zeker van plan, maar zoek vooral gewoon even zo’n matrix kaart en/of afbeelding uit het serviceboekje met de km/s type onderhoud.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •