Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 145 van de 145

Onderwerp: Sfeerverlichting Audi a6 4f

  1. #141
    audix1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Sfeerverlichting Audi a6 4f

    Ik had de menu niet in MMI, via de hidden menu heb ik hem aangezet, en zie dat ik gewoon het lichtpakket al heb in mijn auto.
    Heb hem gelijk heel hoog gezet, want hij stond helemaal uit.

    Ben er erg blij mee ziet er goed uit

    Mensen die het ook niet hebben in MMI:

    MMI high (2G):
    Code: Enable the Interior lighting (extended) MMI item:
    [07 - Control Head]
    [Adaptation - 10] -> Channel 1 add 2 to the existing value

    * If you choose to use the 2G hidden menu you will find the setting using the following:
    DIAG SETTINGS -> APK 0x01, 0x0B, 0x0C -> Interior lighting (extended)

  2. #142

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    52
    Posts
    144
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sfeerverlichting Audi a6 4f

    Heb een audi a6 f4 van 2006 met mmi2 h nu heb ik sfeerverlichting onder de armsteunen geplaats orgineel met de dabijhorende kabelboom voor de ledstrips en extra rode en witte lampjes in de deuren zowel voor als achter nu krijg ik de lampjes wel aan (met vcds )maar niet de led strips moet er ook een andere modul voor zijn in alle deuren of gaat het ook gewoon met de vcds pc heb deze vcds al 3 jaar en begrijp nog altijd niet hoe ik in dat 07 control head functie kom vind het altijd door iedere functie af te gaan
    Help aub ...

  3. #143

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    46
    Posts
    180
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Sfeerverlichting Audi a6 4f

    @dannyke, ik heb een zelfde wagen als jij (audi a6 f4 van 2006 met mmi2 h) is het ingewikkeld om die lampjes erin te maken?? Mis je daadwerkelijk alleen de leds en kunnen deze geplaatst worden in een reeds bestaand houdertje? Of moet je echt een "houdertje" kopen welke achter de panelen past en hier de led instoppen??

    Kortom was je er met alleen leds kopen, of heb je meer onderdelen aan moeten schaffen? (afgezien van bekabeling uiteraard)

  4. #144

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    52
    Posts
    144
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sfeerverlichting Audi a6 4f

    Had de leds strips gekocht op e bay met de bekabeling dus orgineel voor de strips te plaatsen moet je het paneel demonteren en met een dremmel dit uitvrezen opzicht niet moeilijk want er staan al 3 vierkantjes waar je ze kunt inklikken wel moet je de klipjes erbij kopen kost rond de 4, 60 euro(6 stuks) als je wat handig bent doe je er ongeveer
    Een klein uurtje over per paneel voor de led strip en de bijkomende lampje onderaan (achterste deuren) uit te frezen en de bekabeling wijs zijn eigen aan

  5. #145

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    46
    Posts
    180
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Sfeerverlichting Audi a6 4f

    @dannyke, dank! Ik heb nog een projectje lopen (lampen upgrade naar xenon met DRL en achter led) maar wellicht dat dit tzt de volgende upgrade wordt.


Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •