Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: chiptuning a6 2.0 tdi

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    44
    Kudos
    0

    Standaard chiptuning a6 2.0 tdi

    hallo,

    is de koppeling van een standaard a6 2.0 tdi 140 sterk genoeg voor de 420 nm na chiptuning ? Iemand hier ervaring mee ?

  2. #2

    Standaard

    ik heb hem pas laten tunen bij hartog tuning en koppeling lijkt het goed aan te kunnen.
    AUDI A6 4F SEDAN BJ2005

  3. #3
    Giel
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mamutskywalker Bekijk Berichten
    ik heb hem pas laten tunen bij hartog tuning en koppeling lijkt het goed aan te kunnen.
    Wat zijn de resultaten ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giel Bekijk Berichten
    Wat zijn de resultaten ?
    resultaten in cijfers heb ik niet echt, pk is volgens pedro iets van 170 a 175 geworden en ik moet zeggen dat het echt dat hij nu heel goed presteert en vooral in z'n 3.
    maar ik ben laatst naar duitsland geweest en sindsdien fluit de turbo als hij stationer loopt en ietsje gas geeft.
    beetje fluiten zou normaal zijn dus hoop dat het daarbij hoort.
    AUDI A6 4F SEDAN BJ2005

  5. #5
    paulb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    741
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik rij nu al 50.000 km (1,5 jaar) met 185pk en 420NM rond, Hartog tuned. Dit is wel in een A3 SB, maar de hele aandrijflijn houd het prima. Loopt nog steeds als een zonnetje zonder enige trillingen. Als je normaal met je koppeling omgaat is het geen probleem.
    A4 Avant 2.0 TFSI quattro S-Line


  6. #6
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mamutskywalker Bekijk Berichten
    resultaten in cijfers heb ik niet echt, pk is volgens pedro iets van 170 a 175 geworden en ik moet zeggen dat het echt dat hij nu heel goed presteert en vooral in z'n 3.
    maar ik ben laatst naar duitsland geweest en sindsdien fluit de turbo als hij stationer loopt en ietsje gas geeft.
    beetje fluiten zou normaal zijn dus hoop dat het daarbij hoort.

    Dat fluiten heb ik ook gehad met me golf destijds, maar hij bleef toen continu fluiten ook als ik gewoon normaal 120 reed in me cruise, en inderdaad ook als ik beetje gas gaf en stationair stond, ben toen naar me garage geweest en eff op de brug gezet toen zag ik dat de turboslang gescheurd was, koste me rond de 250 euro..
    zat echt een hele grote scheur in, laten fixen en daarna fluitte hij alleen nog maar als ik vol gas trapte
    Laatst gewijzigd door Raza; 14-07-09 om 00:00.
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  7. #7

    Standaard

    De koppelingsplaten van mijn A6 Avant 2.0TDI ABT uit 2007 vonden het vorig jaar al genoeg geweest. (370NM 170PK)
    Laatst gewijzigd door wouterdb; 26-07-09 om 20:54.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •