Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Audi A6 2005 : mogelijkheden techniek

  1. #1

    Smile Audi A6 2005 : mogelijkheden techniek

    Zaterdag is het zover! Dan ruil ik mijn Audi A4 van 1997 in voor een A6 van 2005.

    Het wordt er eentje met :
    • MMI zonder navigatie-systeem. Al staat er wel een Nav-knop in. Ik heb ook al A6-modellen gezien met ook MMI zonder navigatie, maar toch hebben zij die nav-knop niet, en ik wel. Wat is het verschil?
    • Een cd-speler in het handschoenen-kastje, volgens mij zit er geen cd-wisselaar in de koffer. Kan deze cd-speler ook mp3-cd's lezen? Dit heb ik namelijk bij huidige A4 wel, en terug omschakelen naar een cdtje schrijven voor elke aparte cd lijkt me moeilijk. ;-)
    • Indien niet, is er een mogelijkheid om iets bij te kopen zodat je wel mp3-cd's kan afspelen? Ik heb weet van de ipod en usb-mogelijkheden maar 500 is nog al veel geld en bovendien zou ik me dan nog een ipod moeten aankopen.
    • Eentje zonder parkeersensoren, is het eventueel mogelijk om parkeersensoren achterin te laten bijplaatsen? Welke kosten zijn hieraan verbonden?
    Alvast bedankt voor jullie hulp!

  2. #2
    Varoewe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    38
    Posts
    638
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    je kan een cd wisselaar van eind 2006 of nieuwer monteren. deze bezit een MP3 functie.
    deze vind je voor een 300 tal euri op ebay.de

    parkeer sensoren kan je bijplaatsen als je wil. deze zitten dan niet verzonken in de bumper maar zitten erop geklikt en dit kan je aftermarket bij audi zelf kopen voor 280€ (heb dit ingebouwd bij men zus haar A4 B8 avant)

    van de navigatie kan ik niet helpen. heb je een kleuren display of een rode?

    Grtz Joren
    Audi A6 (4f) Avant 2.7 TDI quattro
    Audi (ur)quattro (MB) 2.2 T

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een rode, geen volledig kleurenscherm.

  4. #4
    Giel
    Guest

    Standaard

    Let wel op, als je een gebruikte wisselaar koopt moet je wel naar de dealer om component protection te verwijderen.
    Maar dat is altijd zo bij gebruikte delen die aan het MOST systeem hangen.

  5. #5

    Standaard

    Indien niet, is er een mogelijkheid om iets bij te kopen zodat je wel mp3-cd's kan afspelen? Ik heb weet van de ipod en usb-mogelijkheden maar 500 is nog al veel geld en bovendien zou ik me dan nog een ipod moeten aankopen
    zit in zelfde bootje, Audi A6 van 2005 , geen MP3 ondersteuning, optie is dus via ebay een recentere CD player, ofwel een Dension Gateway 500 voor €500 (installed), daar kan je dan gewoon USB stick op aansluiten, ook een ipod indien gewenst, maar niet noodzakelijk


  6. #6
    Giel
    Guest

    Standaard

    Koop een gateway of AMI i.p.v. een mp3 wisselaar.
    Kun je wat meer muziek kwijt en geen gekloot met CD's

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giel Bekijk Berichten
    Koop een gateway of AMI i.p.v. een mp3 wisselaar.
    Kun je wat meer muziek kwijt en geen gekloot met CD's

    Klopt, maar het is ook wel wat duurder en als je pas een wagen hebt aangekocht is dat toch een belangrijk criterium. ;-)

    Achter welk type CD-speler/wisselaar moet ik zoeken om zeker te weten dat ik hem kan installeren in mijn wagen?

    Zijn er ook DVD-versies om mp3-dvd's te kunnen afspelen?

    Alvast bedankt aan allen!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    zoveel goedkoper is het niet, een gateway 500 is ongeveer zelfde prijs excl. install

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    58
    Posts
    48
    Kudos
    0

    Standaard

    Bekijk dit even; een demo van de cateway 500

    http://www.youtube.com/watch?v=k07GX7kATro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •