Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Juiste banden voor A6 eind 2004 nieuw type

  1. #1

    Standaard Juiste banden voor A6 eind 2004 nieuw type

    Is er iemand die mijn kan vertellen welke banden ik moet kopen , welke stil zijn en iets weg nemen van de harde vering.

  2. #2

    Standaard

    Michelins zijn stil en hebben relatief zachte zijwangen. Conti's zijn ook stil volgens tests. Nieuwe banden scheelt sowieso vaak een hoop herrie als je nu met oudere banden rijdt met weinig profiel. Welke velgmaat heb je? Downsizen naar de standaard 16inch velgen met 225/60 of 205/65 hoge banden is het meest effectief als je comfort zoekt.

  3. #3

    Standaard Juiste banden

    Hallo,
    bedankt voor je reactie,
    Ikzal morgen eens bekijken welke banden ik er nu onder heb.
    Mijn Audi is van eind 2004 en ik heb hem in mei dit jaar gekocht er staan 55000 km op de teller dus er veel is er niet mee gereden.
    De kilometers zijn de echte kilometers, ook ik rij er niet zo veel mee ik ben gepensioneerd en rij ongeveer met vakanties mee 8000km per jaar dus dat valt ook mee.
    Morgen zal ik het je laten weten en heb je ook een adres in de buurt van Apeldoorn waar ik wat betaalbare banden kan kopen of moet ik naar de lokale bandenboer.
    Groet,
    Leen Walet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mavos Bekijk Berichten
    Michelins zijn stil en hebben relatief zachte zijwangen. Conti's zijn ook stil volgens tests. Nieuwe banden scheelt sowieso vaak een hoop herrie als je nu met oudere banden rijdt met weinig profiel. Welke velgmaat heb je? Downsizen naar de standaard 16inch velgen met 225/60 of 205/65 hoge banden is het meest effectief als je comfort zoekt.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    104
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leenwalet Bekijk Berichten
    Is er iemand die mijn kan vertellen welke banden ik moet kopen , welke stil zijn en iets weg nemen van de harde vering.
    Op de standaardvelgen zitten nu Michelin Alpin A2 winterbanden, op de 18" zomervelgen Bridgestone Potenza RE50A 245/40/18 96W

    Met beide merken alleen positieve ervaringen....
    Laatst gewijzigd door A6-Idioot; 13-11-09 om 16:49.
    2005 Audi A6 (4F) Avant 2.4 Multitronic Pro-line Business

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •