Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: BRF roetfilter of niet

  1. #1

    Standaard BRF roetfilter of niet

    is mij a6 BRF nu uitgevoerd met DPF of niet.volgens tdi wikipedia niet volgens de verkoper wel :x op kenteken staat alleen euro 4 voor de rest niets normaal zou dit er dan toch bij staan als het zou gaan om DPF..het gaat om de 2.0tdi met 100kw uit 2007..

  2. #2
    rellp01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    59
    Posts
    410
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Heb je hier al eens gekeken: https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx en kijk dan onder tabblad 'Verbruik & Milieu' bij "Roetfilter". Een tweede optie is om je hier aan te melden en dan krijg je al je gegevens van jouw Audi zoals die de fabriek heeft verlaten. https://secure-www.audi.de/de/brand/...ls/myaudi.htx/
    Volgens mij moet je er nu wel achter kunnen komen of je een roetfilter hebt of niet. Succes!

  3. #3

    Standaard

    helaas ben van belgie dus bij de eerste link kan ik me niet aanmelden.en bij mij audi heb ik al eens gekeken maar ook hier staat nerges of deze al dan niet met roetfilter is uitgevoerd! de zoektocht gaat verder!

  4. #4
    rellp01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    59
    Posts
    410
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Dan wordt het inderdaad wat lastig
    Misschien is het een oplossing om eens onder de auto te kijken. Wat ik begrijp uit Etka is dat er drukleidingen moeten zitten bij de roetfilter. (Deze zitten er niet als er geen roetfilter aanwezig is). Daaraan zou je het ook moeten herkennen. Zie bijlage. Wellicht kom je er zo achter.......
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Laatst gewijzigd door rellp01; 17-12-09 om 21:56.

  5. #5

    Standaard

    denk dat ik idd best eens onder de auto kan kijken als ik bij etka mijn chassisnummer ingeef staat bij de onderdeellijst niet bij van roetfilter het staat er wel maar niet dat ik het kan aanklikken dus vermoed dat ik het niet heb!maar toch maar eens onder de auto kruipe en is tegoei bekijken.


  6. #6

    Standaard

    de BRF heeft geen roetfilter!!navraag gedaan bij verscheidene dealers en monteurs en zijde allemaal dat er geen onder zit!
    normaal genereert de filter om de zoveel tijd en gaat er een lampje aan in het dashboard rijd er nu toch al een 35000km mee rond en nog nooit een lampje zien aangaan duss bij deze BRF is zonder DPF!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •