Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Eerste problemen met nieuw A6 Avant Mei/10 AF 11K

  1. #1

    Standaard Eerste problemen met nieuw A6 Avant Mei/10 AF 11K

    Tja....

    Na alle problemen die ik heb gehad met mijn vorige A6 limo 06/4B, zelfontbranding, 3x nieuw massa vliegwiel, etc etc. had ik Audi weer een kans gegeven. Sinds mei trots bezitter van A6 Avant Sline 4F 11K op de teller en het is weer raak nu al spijt????? Storing in het centrale vergrendeling of Alarmsysteem wacht nu op 24/hr service van Audi anders wordt het een nachtje slapen op de achterbank.
    Linker portieren sluiten niet meer en led blijft >30 sec branden das lekker nu ik net 5 dagen beurs heb het komt altijd op de meest ongelegen momenten,

    Meer onder ons die bekend zijn met dit probleem??

    Grt

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Posts
    232
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste problemen met nieuw A6 Avant Mei/10 AF 11K

    In een andere VAG auto heb ik ooit een defect gehad aan een deurslot, wat tot gevolg had dat de auto wel afgesloten kon worden, maar het volumetrisch alarm werkte niet. Wel een VAGCOM foutmelding, maar aan de auto zelf leek niks mis. Het was net omdat ik iemand wou laten zien hoe dat volumetrisch alarm werkte, dat we zagen dat het _niet_ werkte. Slot vervangen en de zaak was opgelost.

    Met mijn A6 4F heb ik nog maar 3000 km gereden, en gelukkig nog geen stukken gehad.

  3. #3

    Standaard Re: Eerste problemen met nieuw A6 Avant Mei/10 AF 11K

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6S Bekijk Berichten
    Tja....

    Na alle problemen die ik heb gehad met mijn vorige A6 limo 06/4B, zelfontbranding, 3x nieuw massa vliegwiel, etc etc. had ik Audi weer een kans gegeven. Sinds mei trots bezitter van A6 Avant Sline 4F 11K op de teller en het is weer raak nu al spijt????? Storing in het centrale vergrendeling of Alarmsysteem wacht nu op 24/hr service van Audi anders wordt het een nachtje slapen op de achterbank.
    Linker portieren sluiten niet meer en led blijft >30 sec branden das lekker nu ik net 5 dagen beurs heb het komt altijd op de meest ongelegen momenten,

    Meer onder ons die bekend zijn met dit probleem??

    Grt
    De wagens tegenwoordig zijn gewoon rijdende laptops, problemen met de elektronica zijn aan de orde van de dag
    Als je geen problemen wilt neem je een toyota corrola van voor 2000 :-)
    3 keer links is ook rechts

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •