Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Trillende a6 avant

  1. #1

    Standaard Trillende a6 avant

    Hallo,
    Ik heb een probleem met mijn audi a6 avant. Telkens dat mijn motor warm wordt en warm is gaat hij bij het optrekken rond de 2000 toeren hard trillen. Ook verliest hij bij het trillen een heel stuk van zijn koppel. Eenmaal ik tussen de 2500 en 3000 toeren zit stopt hij met trillen. Heeft iemand dit probleem al gehad of weet iemand wat het probleem kan zijn? Ik heb ondertussen mijn vliegwiel laten vervangen maar dit heeft niets geholpen. Kan dit slecht gemonteerd zijn? Of kan dit misschien aan de injectoren liggen? Dat deze niet in de juiste verhouding inspuiten?
    Mvg

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Trillende a6 avant

    Welk type en bouwjaar A6? Wat voor motor ligt erin?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Trillende a6 avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Welk type en bouwjaar A6? Wat voor motor ligt erin?
    Het is een audi a6 avant van het jaar 2005 met een 2.0 TDi motor

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Trillende a6 avant

    Verplaatst naar het juiste subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Trillende a6 avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Verplaatst naar het juiste subforum.
    ok, hartelijk bedankt

    mvg


  6. #6

    Standaard Re: Trillende a6 avant

    Ik denk wel dat het vliegwiel goed gemonteerd is want dit is door een goede en betrouwbare garagist gedaan.

  7. #7
    edraket31's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    872
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Trillende a6 avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven36 Bekijk Berichten
    Ik denk wel dat het vliegwiel goed gemonteerd is want dit is door een goede en betrouwbare garagist gedaan.
    Dat zegt helemaal niets. Forumlid Ketellapper heeft een A6 weer "mogen" inleveren na een half jaar lang grote klachten over het rijcomfort (ook trillen maar dan meer iets met onderstel o.i.d.). Die nieuwe A6 was geleverd door "een goede en betrouwbare" dealer en gecontroleerd door een "goede en betrouwbare" importeur.
    Kortgeleden kwam er ook een verhaal langs van iemand waarbij de officiele dealer de storing niet kon en niet wilde oplossen. Was ook een dealer die te boek staat als "goed en betrouwbaar".

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •