moet het slot dan ook niet aangepast worden? als ik op de ab druk opent hij, moet ik alsnof handmatig een ontgendeling uitvoeren
Afdrukvoorbeeld
Wat ik daarover kan vinden:
Es sollte reichen, die Dämpfer auszustauschen. (ca. 20 €)
Dann würde sie sich aber nur auf Druck mit der Fernbedienung öffnen. Die Innenbetätigung in der Tür fehlt dann aber noch.
Das dürfte schon aufwendiger und teurer sein.
====================================
Es gibt diese beiden Gasdruckfedertypen:
----------------------------------------------
- 4F5 827 552 (~ 22,95 € / 2 Stück)
- 4F5 827 552 B (~ 22,95 € / 2 Stück)
2 verschiedene Federn:
--------------------------
- 4F5 827 665 (~ 9,60 € / 2 Stück) *soll entfallen sein*
- 4F5 827 665 A (~ 9,80 € / 2 Stück)
2 verschiedene Klappenschlösser:
--------------------------------------
- 4F5 827 505 A (~ 29,10 € / 1 Stück)
- 4F5 827 505 C (~ 29,10 € / 1 Stück)
Die Schlossabdeckungen für je *2 € habe ich mal weggelassen.
===============================
Hallo!
Ich war bei meinem Freundlichen und habe folgendes erfahren. Diese Teile müssen getauscht werden:
2x Klappenscharniere für 43,00€
2x Gasdruckfeder 45,00€
2x Feder für 19,20€
2x Kabelkanäle für 1,50€
2x Anschlagpuffer für 5,40€
macht insgesamt nur für Material ohne Lackierung der Scharniere und Einbau mit Mwst. 134,10€. Mit Lackierung und Einbau würde das ca.300-320€ kosten. Allerdings sollte man sich das genau überlegen, denn laut Audi würde sich die Gepäckraumklappe auch schwieriger schliessen, weil die neuen Feder härter sein sollen.
Bij mij zit sowieso de knop bij de rijdersdeur er niet.
het gaat mij erom als ik aan kom lopen en de ab gebruik de koffer opengaat, dat hij moelijker sluit ed zal me worst wezen.
het is makkelijk met inladen
zoals ik begrijp moet het te doen zijn met 2 gasveren, ik ga eens kijken, de rest kan ik nog altijd bestellen
hou ons zeker op de hoogte, ben ook heel benieuwd naar het resultaat...
heb trouwens eens naar de web-winkel hier een mail gestuurd met deze gegevens (nummer van veren, scharnieren zoals hierboven besproken) en niets meer van gehoord.
Mvg,
Noempsy
hou bij dit onderwerp wel duidelijk het onderscheid in de gaten...
limousine / sedan - optie automatisch openen van kofferklep
kost niet veel (is onderdeel van Pro-Line pakket).
omvat alleen het automatisch openveren van kofferklep na ontgrendeling,
sluiten altijd met de hand en eigen spierkracht.
[s]zowel limousine als[/] avant - optie electrische bediening kofferklep
kost wel veel, omvat geheel electrisch openen èn sluiten van kofferklep.
openen met knop in deur of afstandsbediening of handgreep,
sluiten alleen met knop in kofferklep (voor sluiten via afstandsbediening zijn aparte -niet Audi- modules te koop)
Ik kan dit niet terug vinden in de prijslijst, dat dit ook voor de limo geldt.
uit de duitse prijslijst:
Gepäckraumklappe elektrisch betätigt (für A6/S6 Avant und A6 allroad quattro)
Öffnen durch die Funkfernbedienung, die Taste in der Fahrertürverkleidung
oder die Softtouch-Taste in der Griffmulde der
Gepäckraumklappe, Schließen über die Taste an der Innenseite
der Gepäckraumklappe; inklusive Zuziehhilfe und programmierbarem
Öffnungswinkel der Gepäckraumklappe
inderdaad Hansyii.
blijkbaar is dit bij de facelift voor de sedan als optie vervallen?
ik ken iemand met pré-FL sedan die de volledig electrische achterklep als optie erop heeft. (en is niet iemand die zelf mods doet...)
en op een RS6 limousine is het (ook na FL) standaard.
Zowel prijslijst van VFL als FL zeggen hetzelfde.....
RS6 weet ik niet, geen prijslijst voor handen. Ik dacht dat de RS6 alleen in één versie bestond? Dus geen facelift?