Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Cruise controle inlezen

  1. #1
    Noems's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    66
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Cruise controle inlezen

    Hallo iedereen,

    omdat ik nogal een koppige ezel ben heb ik eerst geïnformeerd bij de plaatselijke audidealer hier wat het me kost om een cruise controle in een audi a6 in te bouwen, iets wat volgens hun een dikke 450 à 500€ moest kosten. heb me vervolgens bij nog enkele andere dealers gaan informeren en in Belgie is dat dus de standaard prijs voor dat te doen. opgezocht op het internet en via die weg ben ik dus hier terecht gekomen. webwinkel besteld en alles mooi volgens afspraak gekregen, dikke pluim voor de webwinkel hier, alles toebehoren en woordje uitleg zit erin.
    Blijkt dat de cruise controle nu nog geactiveerd moet worden en dan kom ik bij volgende keuze:

    1. terug naar de audi-dealer gaan en alles laten activeren (+-150 à 200€) daarna ook langst de plaatselijke chip-tuner en audi chippen voor een kleine 300€ (en nee dit is gene knoeier maar doet veel audi's en software wordt herschreven en zal hier niet op de testbank komen vandaar lage prijs, kerel werkt ook voor de grootste Audi-dealer in antwerpen)

    2. naar Brussel rijden en daar de cruise controle laten activeren door een gekende tuner daar en natuurlijk ineens laten chippen. Prijs is hier dan 500€.

    nadeel is wel dat ik geen nieuwe updates heb gehad als ik niet naar de garage ga.
    Gebeuren er trouwens veel updates tijdens een controle van de dealer of is dat lulkoek om hem bij de dealer binnen te doen?

    vele vele vragen waar ik jullie raad over wil weten. Alvast bedankt voor de response.

  2. #2

    Standaard Re: Cruise controle inlezen

    Cruise Control is eenvoudig te activeren, prijs vind ik dan ook erg hoog, tenzij ze nog veel moeten fixen omdat het niet goed is aangesloten .
    Tunen voor 300 euro vind ik dan weer erg laag, hier op het forum vind je wel goede tuners (Pedro (Hartog) bijv.)! Ik zou niet naar de eerste de beste tuner gaan.

    De dealer update de software niet zomaar. Alleen als er echt iets aan de hand is en een software update zou kunnen helpen. Rijd de auto goed en heb je geen problemen dan heb je ook geen software update nodig . Kost bij de dealer ong. 80 euro om naar de laatste versie te updaten.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •