Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

  1. #1

    Post Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    De achterste PDC zoemer van mijn Audi A6 (4F - 2005) is defect.
    Weet iemand waar die gemonteerd is en wat ik moet demonteren om eraan te komen?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Verplaatst naar het A6 C6-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    daniflex's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    35
    Posts
    228
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hclout Bekijk Berichten
    De achterste PDC zoemer van mijn Audi A6 (4F - 2005) is defect.
    Weet iemand waar die gemonteerd is en wat ik moet demonteren om eraan te komen?
    in de rechter achter style
    Audi A6 4F 2.4 V6 Avant

  4. #4

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Hoi Daniflex,

    Rechterachterstijl .... dus bijrijderszijde?
    Moet ik hiervoor de C stijl verwijderen?

    Gr.

    Herbert

  5. #5
    EddyUnk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    453
    Kudos
    5
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Is het trouwens de zoemer of het stuurapparaat?
    Audi e-tron S


  6. #6

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    De zoemer, niet het stuurapparaat.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Ik ben ermee bezig geweest... Het begon met het loshalen van de plaat bij de achterruit tegen het dak aan, daar had ik mn vingers al open liggen. Echt, de halve auto moet uit elkaar om dat zoemertje te vervangen. Mijn advies: laat de dealer deze kutklus opknappen!

  8. Ad
  9. #8
    daniflex's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    35
    Posts
    228
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    Ik ben ermee bezig geweest... Het begon met het loshalen van de plaat bij de achterruit tegen het dak aan, daar had ik mn vingers al open liggen. Echt, de halve auto moet uit elkaar om dat zoemertje te vervangen. Mijn advies: laat de dealer deze kutklus opknappen!
    haha ja maar als je een beetje weet hoe het zit is het vrij gemakkelijk hoor!
    Audi A6 4F 2.4 V6 Avant

  10. #9

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    Ik ben ermee bezig geweest... Het begon met het loshalen van de plaat bij de achterruit tegen het dak aan, daar had ik mn vingers al open liggen. Echt, de halve auto moet uit elkaar om dat zoemertje te vervangen. Mijn advies: laat de dealer deze kutklus opknappen!
    avant of sedan?
    bij de sedan moet de achterbank en hoedenplank verwijderd worden, ff zoekfunctie gebruiken
    En het valt best mee deze klus, klus is niets erger dan elke interieurklus,geduld en kennis is een verreiste,anders naar de dealer
    3 keer links is ook rechts

  11. #10
    Nubio's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Leeftijd
    41
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Hallo, beetje oude topic... toch proberen; ik heb een avant uit 2005, en na uitlezen van het PDC lijkt dat de zoemer stuk is. Kan iemand handig dit voor mij vervangen?

  12. #11
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoemer van PDC/APS is defect (achter) - Waar is deze geplaatst?

    Dat kan elke garage.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •