Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 48 van de 48

Onderwerp: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

  1. #41
    RabbitA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    75
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    Wil ook een alarm klasse 3 in laten bouwen. Aangezien mijn A3 nog geen maand oud is gaat mijn voorkeur in principe uit naar een inbouw van een origineel Audi alarm door de dealer. Heb info van de dealer dat de kosten hiervoor 850 euro bedragen.

    Maar als ik de berichten zo lees zou Fleetacces ook een (goedkopere) optie kunnen zijn. Wat is het verschil tussen een klasse 3 alarm van Audi en een alarm van Fleetacces?

    Bij JM Carhifi in Rotterdam heb je zelfs voor 799 euro een klasse 5 alarm. Zou dat wat zijn dan?
    Laatst gewijzigd door RabbitA3; 22-03-12 om 21:15.

  2. #42
    dick1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    199
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Thumbs up Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RabbitA3 Bekijk Berichten
    Wil ook een alarm klasse 3 in laten bouwen. Aangezien mijn A3 nog geen maand oud is gaat mijn voorkeur in principe uit naar een inbouw van een origineel Audi alarm door de dealer. Heb info van de dealer dat de kosten hiervoor 850 euro bedragen.

    Maar als ik de berichten zo lees zou Fleetacces ook een (goedkopere) optie kunnen zijn. Wat is het verschil tussen een klasse 3 alarm van Audi en een alarm van Fleetacces?
    Het grootste en enige verschil is dat bij het Dekra alarm van Fleetaccess een extra rood lampje wordt geplaatst op de A-stijl of de voorruit in de hoek, wat jij wil. Het Audi-alarm maakt gebruik van het rode ledje dat standaard al in je deur zit. Dat is echt het enige verschil.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RabbitA3 Bekijk Berichten
    Bij JM Carhifi in Rotterdam heb je zelfs voor 799 euro een klasse 5 alarm. Zou dat wat zijn dan?
    Vergeet 't klasse 5 alarm. Waardeloos, want wordt m.b.v. een 20-dollar kostende GPS-jammer uit China vanzelf weer een klasse 3 alarm. Overigens kun je een GPS tracking module los via ebay aanschaffen inbouwen. Dan geef je eventuele boefjes de kans om je alarm te demonteren, vast te stellen dat je een klasse 3 alarm hebt en de jammer weg te leggen.

  3. #43
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.302
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    I.d.d. mooi alarm, wil alleen nog wel kijken of ik het rode led lampje een ander plaats kan geven in de auto. Ik vind het een beetje te nerveus 2 ledje zo dicht bij elkaar en dan knipperen ze ook nog niet synchroon.

    Iemand nog een idee?
    Laatst gewijzigd door RBo; 23-03-12 om 07:40.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  4. #44
    RabbitA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    75
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dick1980 Bekijk Berichten
    Het grootste en enige verschil is dat bij het Dekra alarm van Fleetaccess een extra rood lampje wordt geplaatst op de A-stijl of de voorruit in de hoek, wat jij wil. Het Audi-alarm maakt gebruik van het rode ledje dat standaard al in je deur zit. Dat is echt het enige verschil.
    Oke dus dat is het enige verschil.

    Maar heb nu helemaal geen rode led in mijn deur zitten. Of zit deze er wel maar is deze nog niet geactiveerd omdat er nog geen alarm aanwezig is?
    Werkt het alarm via Fleetacces wel gewoon met de originele Audi sleutel?

  5. #45
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.302
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    Het alarm van Fleetaccess is van Defa en deze werkt gewoon samen met de originele audi sleutel.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey


  6. #46
    dick1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    199
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard

    Defa, Dekra, poteeto, potaato, die bedoel ik! ;-)

    Ik stoor mij in het geheel niet aan de twee ledjes. Heb het Defa-lampje op het dash tegen A-stijl en voorruit aan laten monteren. Nu zie je vanuit heel veel hoeken een lampje knipperen. En een gewaarschuwd mens...

    Wellicht dat het lampje in de deur standaard is in mijn A6 (Allroad)?

  7. #47
    RabbitA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    75
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    Vandaag het alarm (Defa) bij mijn dealer laten plaatsen. Had gevraagd gelijk "cornering lights" voor me te activeren. Dat was geen probleem. Leuke gadget moet ik zeggen!

    Alleen is het ledlampje van het alarm op een beetje rare plek geplaatst. Op ongeveer 4/5 vanaf de onderkant van het raam aan de bestuurderskant. Dus niet in de onder- of bovenhoek. Is dat misschien voorschrift om tot SCM goedkeuring te komen?

    Zo nee, dan toch eerdaags maar vriendelijk verzoeken het ledlampje wat netter (wat mij betreft) weg te werken. Moet zeggen dat het wel opvalt zo!
    Laatst gewijzigd door RabbitA3; 05-04-12 om 21:35.

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Alarm klasse 3, A6 2.0 proline avant 2007

    hallo ik heb net een a6 3.0 quattro gekocht daar zit ook geen klasse drie alarm op waar kan ik het voordeligst terecht ik woon in de regio zwolle zodat ik voor de verzekering wel voldoe heb in de deur geen knopjes

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •