Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Lekkage achterklep Avant

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Lekkage achterklep Avant

    Ok bedankt, ik vond het zo'n extreem verschil dat had ik nog niet in eerdere auto's van mij gezien.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Lekkage achterklep Avant

    Hopelijk is het inderdaad opgelost zo ...
    Fijn dat je de A6 zo lekker en zuinig vind rijden .....
    Wat voor motor heb je er in zitten, want 1:12 is heel netjes .... ?

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Lekkage achterklep Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi200 Bekijk Berichten
    Hopelijk is het inderdaad opgelost zo ...
    Fijn dat je de A6 zo lekker en zuinig vind rijden .....
    Wat voor motor heb je er in zitten, want 1:12 is heel netjes .... ?
    Mwah zuinig... ik ben gewend om de meeste auto's minimaal 1 op 15 te rijden. Het is de manier van rijden he... ik heb de 2.4 v6, dus niet van van nature een zuinigheidswonder. De 1 op 12 is op mijn dagelijks woon-werk (rond de 10 km binnendoor), rijd ik een korter stuk haal ik dit niet dan zit het meestal op 1 op 10/ 1 op 9.....
    Ik doe veel uit laten rollen, weinig remmen, goed vooruit kijken (ook motorrijder) en ook achteruit (dus geen mede-weg gebruikers proberen te irriteren).
    Maar op mijn woon-werk traject red ik tot nu toe die 1 op 12 steeds wel (op 1 keertje na toen het verschrikkelijk druk was en zelfs met goed anticiperen me toch regelmatig liet remmen).

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Lekkage achterklep Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oddblaster Bekijk Berichten
    Mwah zuinig... ik ben gewend om de meeste auto's minimaal 1 op 15 te rijden. Het is de manier van rijden he... ik heb de 2.4 v6, dus niet van van nature een zuinigheidswonder. De 1 op 12 is op mijn dagelijks woon-werk (rond de 10 km binnendoor), rijd ik een korter stuk haal ik dit niet dan zit het meestal op 1 op 10/ 1 op 9.....
    Ik doe veel uit laten rollen, weinig remmen, goed vooruit kijken (ook motorrijder) en ook achteruit (dus geen mede-weg gebruikers proberen te irriteren).
    Maar op mijn woon-werk traject red ik tot nu toe die 1 op 12 steeds wel (op 1 keertje na toen het verschrikkelijk druk was en zelfs met goed anticiperen me toch regelmatig liet remmen).
    Vind dat toch heel netjes hoor, zware wagen, V6, geen automaat ?

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Lekkage achterklep Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oddblaster Bekijk Berichten
    Mwah zuinig... ik ben gewend om de meeste auto's minimaal 1 op 15 te rijden. Het is de manier van rijden he... ik heb de 2.4 v6, dus niet van van nature een zuinigheidswonder. De 1 op 12 is op mijn dagelijks woon-werk (rond de 10 km binnendoor), rijd ik een korter stuk haal ik dit niet dan zit het meestal op 1 op 10/ 1 op 9.....
    Ik doe veel uit laten rollen, weinig remmen, goed vooruit kijken (ook motorrijder) en ook achteruit (dus geen mede-weg gebruikers proberen te irriteren).
    Maar op mijn woon-werk traject red ik tot nu toe die 1 op 12 steeds wel (op 1 keertje na toen het verschrikkelijk druk was en zelfs met goed anticiperen me toch regelmatig liet remmen).
    Het is een 2.4 v6, automaat. Maar ik rijd volledig conform het nieuwe rijden. Bandjes wel goed op spanning, dat scheelt een hoop. Laten rollen, ver vooruit kijken, proberen zo min mogelijk de rem te gebruiken en zoveel mogelijk de auto te laten rollen als het kan. Dit is overigens mijn normale rijstijl en meestal scheelt het ongeveer 3-5 km op een liter met onze andere auto's die we hebben gehad t.o.v. hoe mijn vrouw rijd (die remt laat en hard en laat niet echt uitrollen ofzo).
    Laatst gewijzigd door Oddblaster; 12-02-24 om 12:16.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •