Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Posts
    37
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Unhappy 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    bij mijn audi a6 2006 heb ik een probleem met mijn motorkap. als ik de wagen 's morgens aanzet krijg ik soms de melding dat mijn motorkap open is terwijl dat die gesloten is. 's morgens had die het weer en het was aan het regen, ik wilde mijn ruitenwissers aan zetten maar er kwam geen beweging in. eens dat ik reed gingen mijn ruitenwissers aan. ik heb het hier op gezocht en wat blijkt dat uw ruitenwissers niet werken als die denken dat uw motorkap open is. dat mijn motorkap open is ligt dit aan mijn slot of is dit een elektronica probleem?

    Mvg Moaad

  2. #2

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    ik zou eens beginnen met het schakelaartje wat detecteert of de motorkap dicht is

  3. #3

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moaad Bekijk Berichten
    bij mijn audi a6 2006 heb ik een probleem met mijn motorkap. als ik de wagen 's morgens aanzet krijg ik soms de melding dat mijn motorkap open is terwijl dat die gesloten is. 's morgens had die het weer en het was aan het regen, ik wilde mijn ruitenwissers aan zetten maar er kwam geen beweging in. eens dat ik reed gingen mijn ruitenwissers aan. ik heb het hier op gezocht en wat blijkt dat uw ruitenwissers niet werken als die denken dat uw motorkap open is. dat mijn motorkap open is ligt dit aan mijn slot of is dit een elektronica probleem?

    Mvg Moaad
    Als hij denkt dat hij open staat (schakelaartje stuk) laat hij de ruitenwissers uit om schade te voorkomen
    3 keer links is ook rechts

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Posts
    37
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    ik heb het opgezocht op het net, en het zou de microswitch van de motorkapslot zijn. ik heb het besteld en mag het straks gaan halen. alleen hopen dat het makkelijk te vervangen wordt. heeft er iemand de werkplaatshandleiding voor dit te vervangen of de motorkapslot te demonteren?

    Mvg

  5. #5

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    Ik kan het zo snel niet vinden, maar ik verwacht hem in de buurt van je vanghaak. Net boven de grill dus. Anders ff vragen bij de dealer als je toch het schakelaartje gaat halen.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    Lijkt me de verkeerde volgorde: eerst kijken of je het zelf kunt vervangen, dan pas aanschaffen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    En, is het probleem inmiddels opgelost?

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Posts
    37
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 'motorkap open'-melding en ruitenwissers werken niet

    stecker heb ik al. Maar ik heb de tijd nog ni gehad om die te plaatsen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •