Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: Naar ZF Dortmund geweest..

  1. #61
    Aiys1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    31
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    Oké bedankt voor deze info dan gaat ik dat uiterraard eerst eens proberen. Het tunen komt er ook nog wel maar wil eerst zeker zijn dat alles in orde is en de tunen niet eventuele gebreken sneller kapot maakt waardoor we stil komen te staan.
    Motor is al geheel geflushed en bougies vervangen en alle filters. Bak is volgens boekje binnen nu en 8000km aan de beurt dus vandaar deze reactie. Wilde er optijd bij zijn.

  2. #62
    Aiys1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    31
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Whale Bekijk Berichten
    Ik verwacht dat ze in Delfgauw nederlands spreken, maar afhankelijk van waar je woont is dat misschien verder rijden...

    Edit: Vanuit Krimpen lijkt me de keus niet moeilijk.
    Oké bedankt voor je reactie dat is inderdaad makkelijker ja! Haha ik dacht dat ik ergens een discussie had gelezen tussen Duitsland en delfgauw en de meeste hun voorkeur uitging naar Dortmund gezien de beste man hier beter in was dan in delfgauw.
    Dit is inmiddels alweer een paar maanden geleden dus kan het even niet zo snel terug zoeken. Heb er verder ook geen ervaring mee

  3. #63
    de Groot
    Guest

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    Waarom helemaal naar Duitsland gaan.
    Ik heb mijn automaat van mijn A6 laten spoelen en verversen bij ZF in Delfgauw.
    Prima resultaat.

  4. #64
    Aiys1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    31
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Naar ZF Dortmund geweest..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Groot Bekijk Berichten
    Waarom helemaal naar Duitsland gaan.
    Ik heb mijn automaat van mijn A6 laten spoelen en verversen bij ZF in Delfgauw.
    Prima resultaat.
    Daar was ik inderdaad al op gewezen dat dat dichterbij is. Nu rest mij alleen nog de vraag van @Raz0r of het idd dus met mijn automaat geen nut heeft? De automaat moet nu binnen een kleine 6000km weer ververst worden en zijn er verder updates die ik nog niet heb gehad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Aiys1992; 14-03-20 om 12:36.

  5. #65

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aiys1992 Bekijk Berichten
    Daar was ik inderdaad al op gewezen dat dat dichterbij is. Nu rest mij alleen nog de vraag van @Raz0r of het idd dus met mijn automaat geen nut heeft? De automaat moet nu binnen een kleine 6000km weer ververst worden en zijn er verder updates die ik nog niet heb gehad.
    ZF is de fabrikant van de tiptronic bakken, daarom gaan mensen daarheen. Jij hebt geen tiptronic bak. Als je bij jouw auto gewoon olie ververst en filtertje vervangt is het bakonderhoud weer klaar. Eventueel kun je @Rainesh of bijvoorbeeld een dealer een keer naar je baksoftware laten kijken als je dat wil.


  6. #66
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    ZF is de fabrikant van de tiptronic bakken, daarom gaan mensen daarheen. Jij hebt geen tiptronic bak. Als je bij jouw auto gewoon olie ververst en filtertje vervangt is het bakonderhoud weer klaar. Eventueel kun je @Rainesh of bijvoorbeeld een dealer een keer naar je baksoftware laten kijken als je dat wil.
    Ik heb vandaag nog een DL501 geupdate van een A6 en zometeen moet ik nog eentje doen (A5 3.2 quattro).

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  7. #67

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    @Rainesh Ja bij de dl501 is er behoorlijk wat verbetering te bereiken met originele updates. Het in relatief laag toerental opschakelen blijft natuurlijk, maar wel comfortabel wegrijden en snel en soepeler schakelen. En het wordt in de periode na de update en adaptatie zelfs nog steeds iets beter door het zelflerende vermogen.

  8. Ad
  9. #68
    Aiys1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    31
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Naar ZF Dortmund geweest..

    Oke hele duidelijke antwoorden allemaal daar heb ik wat aan! @Raz0r bedankt voor het aanbevelen van @Rainesh ik zou graag meer willen weten wat je kan betekenen voor mij auto en eventuele kosten hiervan. Gelieve misschien in een dm.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Aiys1992; 14-03-20 om 17:32.

  10. #69
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Naar ZF Dortmund geweest..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aiys1992 Bekijk Berichten
    Oke hele duidelijke antwoorden allemaal daar heb ik wat aan! @Raz0r bedankt voor het aanbevelen van @Rainesh ik zou graag meer willen weten wat je kan betekenen voor mij auto en eventuele kosten hiervan. Gelieve misschien in een dm.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik kan je geen berichten sturen zie ik. Stuur mij even een mail als je wilt.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •