Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Niet alle deuren open (4F)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Niet alle deuren open (4F)

    Heb een probleem met mijn CV, want (meestal) gaan niet alle deuren open.

    Nu heb ik op het forum iets gelezen over een vacuumpompje welke niet activeert?
    Maar geldt dit ook voor mijn type, en probleem?

    Situatie is als volgt:

    Auto vergrendelen gaat goed.

    Auto ontgrendelen, gaat niet goed. Vaak gaat hierbij alleen de bestuurdersdeur en
    rechter achterportier open. Het linker achterportier, en passagiersdeur blijven gesloten.
    Dit geldt voor 95% van de gevallen, soms gaat hij echter wel open.

    Echter wanneer ik na het openen, via de bestuurdersdeur de auto opnieuw sluit en open, via
    de knop op de deur. Dan zijn alle portieren wel geopend.. Dus de CV in de deur blijkt het te
    doen? Is er een probleem met de aansturing? Wat kan het zijn... Of waar kan ik beginnen te
    zoeken in mn A6'je.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    171
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Niet alle deuren open (4F)

    Alles staat correct ingesteld onder de car functie in de Mmi?
    Daar kan je namelijk instellen welke deuren hij moet unlocken etc...

  3. #3
    mcylmz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    71
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Niet alle deuren open (4F)

    ik heb dat ook! bij mij gaan altijd alle deuren open behalve rechter achter deur niet tenzij ik nog een keer op open druk op de sleutel..
    Op de MMi staat ook alles goed ingesteld .. ik denk via de VAG-com misschien?
    Audi A6 3.0TDI Quattro S-Line

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Niet alle deuren open (4F)

    Zou het toch nog even controleren. In mijn mmi heb ik het zo ingesteld dat bij 1x drukken alleen de bestuurdersportier open gaat en bij 2x drukken alle portieren ontgrendelen.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Niet alle deuren open (4F)

    Alles staat op 'on' bij het MMI systeem. Hebben enkele weken terug nog wel in VAGCOM gezeten om te kijken of we comfort sluiting konden instellen. Had de auto toen net, en weet nu niet of hij het daarvoor ook deed, en/of daarna direct het bovenstaande voorkwam. Rijdt vaak alleen.

    Maar, met het openen gaat het ook om links achter, en rechtsvoor. Alles staat op 'on' in MMI dus lijkt me niet te kloppen. Ook bij meerdere keren 'klikken' op de transponder gaat hij niet open. Alleen door gebruiken van linker voordeur (knop), en soms dan ook twee keer open en dicht drukken...

    Iemand een idee waar ik kan beginnen?


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik kan je niet helpen maar ik weet wel dat zoiets meer voorkomt.
    Ik heb het 1 op de 500 keer ook dat een deur niet van de eerste maal ontgrendelt. 2e maal op knopje van sleutel drukken is dan voldoende. Ook al is voor gehad na uitstappen dat een deur van buitenaf niet openging.

    Auto doet het al in de bijna 4 jaar dat ik hem heb en het wordt niet erger waar ik eerst voor vreesde.
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    48
    Posts
    119
    Kudos
    2
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Niet alle deuren open (4F)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jkappen Bekijk Berichten
    Heb een probleem met mijn CV, want (meestal) gaan niet alle deuren open.

    Nu heb ik op het forum iets gelezen over een vacuumpompje welke niet activeert?
    Maar geldt dit ook voor mijn type, en probleem?

    Situatie is als volgt:

    Auto vergrendelen gaat goed.

    Auto ontgrendelen, gaat niet goed. Vaak gaat hierbij alleen de bestuurdersdeur en
    rechter achterportier open. Het linker achterportier, en passagiersdeur blijven gesloten.
    Dit geldt voor 95% van de gevallen, soms gaat hij echter wel open.

    Echter wanneer ik na het openen, via de bestuurdersdeur de auto opnieuw sluit en open, via
    de knop op de deur. Dan zijn alle portieren wel geopend.. Dus de CV in de deur blijkt het te
    doen? Is er een probleem met de aansturing? Wat kan het zijn... Of waar kan ik beginnen te
    zoeken in mn A6'je.
    Ik had exact hetzelfde probleem. Opgelost door op de sloop een ander deurslot te kopen en om te wisselen.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •