Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: HDD voor films en muziek

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard HDD voor films en muziek

    Ik heb nog niet zolang een A6 avant. Vorige eigenaar heeft een hdd achterin gebouwd met mediaspeler voor aansturing schermpjes in de hoofdsteunen. Hierbij ook 2 koptelefoons via infra rood.
    Na veel speurwerk de speler aan het werk gekregen via de afstand bediening. Op zich werkt het prima. Echter vraag ik mij af of het mogelijk is muziek af te spelen via de boxen. Oude eigenaar niet te bereiken, helaas... En weten jullie of er bedrijf/persoon is die dit handig kan omzetten? Weet wel e.a. over techniek maar dit gaat mij te ver.
    Ik heb dus beeld via het schermpje voor en via de schermpjes in de hoofdsteunen.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Posts
    232
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: HDD voor films en muziek

    wellicht stuurt de mediaspeler het beeld via een directe verbinding naar de schermpjes achterin, en via de video-input van de MMI naar het scherm vooraan.

    Voor iemand je verder kan helpen zal je je even moeten voorstellen. Bouwjaar van de Audi is belangrijk (pre-facelift of facelift), want pre-FL heeft MMI 2G en FL heeft MMI 3G. Foto's helpen ook om de meute in toom te houden !

    groetjes,
    T.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •