Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    52
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

    Hoi geert141,

    Waar zit dit relais ergens?

    Groet Perry

  2. #22

    Standaard re: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert141 Bekijk Berichten
    Bovenstaande probleem had ik ook. Esp ging branden, Brake mallfunction , go to nearest garage. Als ik tijd heb kan ik wel eens de waslijst met problemen hier opschrijven maar het kan simpelweg meerdere oorzaken hebben ben ik inmiddels achter. Bij mij was het een relais die de ESP aanstuurde. Zie afbeelding
    Ik heb hetzelfde gehad, na veel vervangen te hebben naar CD gereden, was gewoon aan de beurt, twedehandse ABS unit en maar meteen schijven en blokken en remolie laten doen, moet zeggen was een redelijke prijs tov dealer iets van rond de 1000 een abs unit kost al 1800 ex btw op de plank....
    3 keer links is ook rechts

  3. #23
    geert141's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perry71 Bekijk Berichten
    Hoi geert141,

    Waar zit dit relais ergens?

    Groet Perry
    Hey hallo Perry ,
    Ik zou het je graag willen vertellen maar ik heb werkelijk geen idee. Misschien kan je wijs worden via Google ? Of misschien
    Weet iemand anders het hier ? Ik heb het door de garage laten doen, vandaar.
    Wellicht geen voorsprong door de techniek maar absoluut door de modellenlijn

  4. #24
    geert141's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azesje Bekijk Berichten
    Ik heb hetzelfde gehad, na veel vervangen te hebben naar CD gereden, was gewoon aan de beurt, twedehandse ABS unit en maar meteen schijven en blokken en remolie laten doen, moet zeggen was een redelijke prijs tov dealer iets van rond de 1000 een abs unit kost al 1800 ex btw op de plank....
    Ik heb de rekening nog niet binnen maar ik weet wel dat ik daar liever een relais op zie staan dan de unit )
    Wellicht geen voorsprong door de techniek maar absoluut door de modellenlijn

  5. #25

    Standaard re: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

    Hallo, bericht van een aantal jaren terug zie ik. maar ik heb nu het zelfde probleem met mijn A5. Weet jij nog hoe het destijds is opgelost?


  6. #26

    Standaard re: Storingsmelding: ABS/ESP gevolgd door melding "parkbremse".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whamelers Bekijk Berichten
    Beste lezers,

    Ik heb sedert gisteren exact dezelfde meldingen; abs/esp fault, parkbremse malfunction en in mijn geval ook headlight range control defect. Het betreft een a6 avant 2,0 tfsi multitronic uit 2008 met 170k.
    ik heb de massa al eens los gemaakt maar heeft geen effect. Ik kan mij voorstellen dat de signaleringen abs en parkbremse met elkaar samenhangen maar de combinatie met headlight lijkt mij vreemd. Heeft iemand suggesties?

    dank,
    Hallo, bericht van een aantal jaren terug zie ik. maar ik heb nu het zelfde probleem met mijn A5. Weet jij nog hoe het destijds is opgelost?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •