Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

  1. #1
    a meering's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    49
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

    De deuren van onze audi a6 zijn van binnenuit niet te openen wanneer ze op slot zijn gedaan met de afstandsbediening, gelukkig telefoon bij de hand maar kan toch naar verlopen, is dit aan te passen in het systeem van de auto?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

    Vreemd. Bij mij gaan de deuren na een paar tellen rijden ook allemaal op slot. De eigen deur kan dan gewoon op, de anderen met het knopje bovenin de bestuurders deur.
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

    Verplaatst naar het A6 C6-subforum, graag voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

    Normaal gesproken is dit alleen als je 2x op het sluiten van de Ab drukt.
    ps, waarom de deuren met je ab sluiten als je in de auto zit?

  5. #5
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    829
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

    Dit had ik ook op mijn VW Bora, ik zal eens kijken wat de Audi A3 doet. Maar wie heeft de auto op slot gedaan ?


  6. #6
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Opgesloten..deuren van binnenuit niet te openen na afsluiting met ab

    dat was bij mijn C5 ook zo, best link.

    ik had t een keer toen ik ff snel wat op de post ging doen, m'n dochter bleef in de auto. uit gewoonte druk ik m op slot bij t weglopen, doe m wel weer open maar als dan de deuren niet open gedaan worden doet de auto zichzelf weer op slot na een minuut ofzo; kort daarna alarm afgaan natuurlijk, maar m'n dochter kon er dus mooi niet uit. knopje in de deur deed ook niets, dat is pas actief bij contact aan


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •