Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 2.0 Tfsi automaat start- / contactproblemen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Leeftijd
    33
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard 2.0 Tfsi automaat start- / contactproblemen

    Beste,
    Auto wilt niet open als ik deze probeer open te doen met deaftandbediening, als ik op openen duw hoor ik het contact van de brandstofklepwel schakelen maar geen portier gaat open.
    Als ik auto manueel open doe met sleutel dan gaat de deur wel open maar gaathet contact niet branden, omdat het keyless start systeem is moet het contact op gaan alik 1x op start duw en als ik dannogmaals op start duw moet de auto starten, maar dat is niet in dit geval.
    Nu springt het contact niet op, maar als ik de start knop in gedrukt hou danwilt de auto wel starten, gaat over maar slaat niet aan. Batterij levert noggenoeg stroom en startmotor is ook niet defect.
    Wegenhulp al eens gebeld, deze is ter plaatsen geweest en heeft batterijgecontroleerd, deze is ok. Met start hulp toch geprobeerd maar motor wiltstarten maar slaat niet over ( volgens mij signaal dat niet binnen komt of geblokkeerdword). Auto is een automaat met automatisch remsysteem. Deze in vrij enparkeerrem af gekregen, 5meter getakeld. Plots werkt het contact van de autoweer en kan ik starten. Meteen naar een audi garage gereden en auto latenuitlezen en probleem laten onderzoeken. Geen foutcode of storing meer tevinden. Ondertussen 4x probleem aan de hand gehad dat auto niet wilt starten.2x auto stukje verplaatst (enkele meter geduwd) en dan kan deze wel starten, 2xwilt auto niet starten paar uur gewacht en ineens werkt deze wel. Zeer vreemde situatie,iemand enig idee wat het probleem kan zijn of waar het aan kan liggen?
    Laatst gewijzigd door tom; 23-10-17 om 04:38.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: 2.0 Tfsi automaat start- / contactproblemen

    Uit laten lezen met vcds of vcp. Krijg je meer informatie en kunnen de sloten ook getest worden.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Standaard Re: 2.0 Tfsi automaat start- / contactproblemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Uit laten lezen met vcds of vcp. Krijg je meer informatie en kunnen de sloten ook getest worden.
    Meer dan met ODIS?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •