Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    Hoi allemaal,

    Ik zou graag mijn standaard A6 wat willen veranderen aan de buitenkant vooraleer ik hem laat wrappen.

    Ik zou graag een diffuser achtereen monteren en eventueel een ‘lip’ aan de voorbumper enzo.
    Welke veranderingen bevelen jullie me aan vooraleer ik een wrap laat doen?

    Eventueel ook links naar het product zelf want via Google kom ik 100’en items tegen.

    alvast bedankt!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Leeftijd
    43
    Posts
    172
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    En bezit je reeds een S-line pakket?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    Nee geen S-line pakket

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Leeftijd
    43
    Posts
    172
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    Dan zou ik daarmee beginnen, zal al veel mooier ogen!

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    Is er iemand die toevallig foto’s heeft van het standaard pakket versus S-line pakket?

    *edit*

    ik heb zelf eens gekeken, maar als ik S-line ingeef dan lijkt dat exterieur toch erg hard op mijn wagen.
    ik heb hem laten importeren vanuit Duitsland met 8000km op de teller, maar S-line stond er niet bij vermeld.

    dit zijn foto’s van mijn Audi, kan iemand me zeggen of dit reeds S-line is of niet. :


    https://imgur.com/s8E3Sfk


    https://imgur.com/Q1NcwbZ

    Grtz
    Laatst gewijzigd door Presstube; 25-02-18 om 09:30.


  6. #6

    Standaard Re: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    @Presstube kan het niet heel goed zien op de foto's maar is het niet een halve S-line? S-line voorbumper en side skirts.. Achter lijkt een black optic diffusor of toch een normale.. Dakspoiler is geen S-line.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Leeftijd
    43
    Posts
    172
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Exterieur A6 Avant wat opvrolijken? Achterdiffuser, front lip, enz ...

    Idd. voorbumper en zijskirts zijn zeker S-line, dakkoffer is een gewone, diffuser ook een S-line

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •