Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Demonteren paneel bagageruimte

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    63
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Demonteren paneel bagageruimte

    Moet mijn kabelset van mijn net geïnstalleerde wegklapbare trekhaak van Brinck nog aansluiten.
    om bij alles goed bij te kunnen is alleen het verwijderen van bagage bakje niet voldoende.
    het gaat hier om een A6 avant bj 2014, volgens gegevens had hij trekhaakvoorbereid moeten zijn.
    was helaas niet het geval, dus andere kabelset moeten nemen.
    dus graag tips over demonteren van het zijpaneel.

    Grt Hans

  2. #2

    Standaard Re: Demonteren paneel bagageruimte

    Hoi Hans,

    Afdekking+net eruit, plastic gedeelte tussen stoel en deur links van de zitting linksachter (waar de gordel op 'rust') eruit (boutje onderaan), metalen rand achterzijde kofferbak uitbouwen (zitten 3 schroefjes vanuit binnen richting achterkant), bagagerail op kofferbakbodem uitbouwen (incl. bevestigingsframe van de rail), achterbankontgrendeling links zit met 1 boutje vast achter een plastic kapje, afdekkingdekseltje linksachter eruit, verticale bout aan de linker kant bij bagageafdekkingbevestigingsplek los, rubber aan de linkerkant op bagagenetbevestigingsijzeronderdeel losmaken en dan moet 'ie losgeklikt worden van alle klemmetjes.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    63
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Demonteren paneel bagageruimte

    Dank je RazOr is inmiddels allemaal gelukt en weer netjes op zijn plaats. Zal er helaas nog een keer uitmoeten aangezien de kabelboom een storing geeft op de canbus. Dit zal mijn volgende vraag worden zowel de kabelleverancier als ook andere staan voor een raadsel , kabelboom goed aangesloten en extra gecontroleerd. Dus zal deze vraag op het forum gaan plaatsen.
    Bedankt voor je feedback.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •