Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Plaatsen voertuig volgsysteem

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Plaatsen voertuig volgsysteem

    Dag allen!

    Voor mijn A6 C7 ben ik op zoek naar de beste plaats om een GPS tracker te plaatsen. Nu hoor en lees ik hier verschillende verhalen over. De een geeft aan in de kofferbak terwijl de ander hem weer onder het dashboardkastje wil hebben. Hebben jullie hier mogelijk ervaring mee en eventueel een tip voor een goede tracker? Uiteraard zal het een tracker moeten zijn met 12v.....

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    61
    Kudos
    27
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Plaatsen voertuig volgsysteem

    Dit kun je zo goedkoop en duur maken als je wilt.
    Mijn A6 is voorzien van track en trace, maar heb ik nog nagerust met een 2e gps tracker.
    Die 2e heeft nog geen 50 euro gekost, werkt door middel van een simkaart werkt en heeft een interne accu die het een week zou moeten volhouden zonder stroom.

    Voor wat betreft het inbouwen, ik zou het dingetje wel ''verstoppen'' omdat het anders heel makkelijk kan worden gevonden en verwijdert.
    En of dat onder de motorkap, dashboard of in het kofferruim is, is om het even in mijn optiek.
    © Audi A6: een vriendschap die groeit met iedere kilometer ©

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Plaatsen voertuig volgsysteem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizmononootje Bekijk Berichten
    Dag allen!

    Voor mijn A6 C7 ben ik op zoek naar de beste plaats om een GPS tracker te plaatsen. Nu hoor en lees ik hier verschillende verhalen over. De een geeft aan in de kofferbak terwijl de ander hem weer onder het dashboardkastje wil hebben. Hebben jullie hier mogelijk ervaring mee en eventueel een tip voor een goede tracker? Uiteraard zal het een tracker moeten zijn met 12v.....


    Hallo

    Ik heb dezelfde vraag. Ik heb zopas een A6 3.0 313pk 2013 gekocht en wens mijn gps tracker in te bouwen.
    Kan ik in de kofferbak rechts aftappen van de zekeringskast? Heb ik daar constante stroom?

    Alvast bedankt!

    Grtn
    Tim

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Plaatsen voertuig volgsysteem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi A6 BiTurbo 313pk Bekijk Berichten
    Hallo

    Kan ik in de kofferbak rechts aftappen van de zekeringskast? Heb ik daar constante stroom?

    Alvast bedankt!

    Grtn
    Tim
    In de kofferbak heb je constante stroom van de batterij die gemakkelijk toegankelijk is, dus je zou daar kunnen op aansluiten.
    Andere mogelijkheid (hier moet iemand met kennis van zaken misschien even bevestigen of ik juist ben):
    Ik vermoed dat de aansteker in de koffer ook continu 12v geeft, dus daar kan je misschien ook stroom van aftakken.
    Laatst gewijzigd door slevino; 02-02-19 om 17:29.

  5. #5
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Plaatsen voertuig volgsysteem

    Welke tracker gebruiken jullie ? En hoe nauwkeurig is deze tot op hoeveel meter ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition


  6. #6
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Plaatsen voertuig volgsysteem

    Moving intelligence MI50 is een hele goede maar ook LoJack is een goed solide systeem.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •