Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Aanpassen info in boordcomputer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Question Aanpassen info in boordcomputer

    Hallo,

    Ik rij nu sinds 3 weken in een A6 Pro Line Plus uit 2012. Heerlijke bak! Nog wat kleine puntjes op de I zetten met de dealer, maar dat komt uiteindelijk best ok. Wat me opvalt, is dat ik in de boordcomputer de info (bijvoorbeeld gemiddeld verbruik en actueel verbruik) de info niet kan aanpassen. Ik zie nu in cijfers het gemiddelde verbruik en in een balk het actuele verbruik. Dat wil ik omdraaien. Geen idee hoe het werkt. Wie kan mij hier antwoord op geven?

    Dank!

  2. #2
    odogan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    65
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanpassen info in boordcomputer

    Dit kan (helaas) niet.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Zou niet lukken. Ik stoor er mij ook aan dat bij stilstand het verbruik niet in L/h wordt weergegeven zoals bij het vrouwtje haar A3.

    Voor mij weze dit handig om te weten wanneer het roetfilter zich regenereert. Doe vaak korte stukjes en ik heb al verschillende keren de auto stilgelegd als dat ding nog aan het regenereren is. In de A3 zie je dat perfect aan het stationair verbruik.
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanpassen info in boordcomputer

    Hmm...dat is mij iets te technisch denk ik. Wat bedoel je er precies mee?

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanpassen info in boordcomputer

    Jammer. Ik meende dat dit zo stond toen ik de auto ophaalde. Alleen toen nog niet in aantal liter per kilometer. Dat heb ik in het MMI aangepast en toen zag de hele weergave er anders uit. Maar ik kan me ook vergist hebben. Op zich best vreemd...nu moet je gokken op welk verbruik je zit door de locatie van de balk te bepalen. Ach ja...als dat het enige nadeel is


  6. #6
    odogan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    65
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanpassen info in boordcomputer

    Het enige wat je kan is instellen of je het KM per Liter (km/l) of Liters per 100 km (l/100km) wilt zien. Aan de hand van de keuze wordt het groene accu balkje ervoor of erachter getoond.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •