Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Dimbaar, verwarmbaar rechterbuitenspiegel glas: waar te vinden?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Dimbaar, verwarmbaar rechterbuitenspiegel glas: waar te vinden?

    Beste forummers,

    Ik zit al een tijdje te klooien met kleine dingetjes aan mijn A6. Achteruitrijcamera valt soms weg, buitenspiegel warmt soms niet enz. Vooral dat "soms" is heel irritant.

    Cameraatje was snel hersteld (binnenste pinnetje coax kabeltje stond te ver open door externe druk op die kabel). De spiegel heeft langer met mijn voeten gespeeld. Ik ben er na een half jaar eindelijk uit dat één aansluitpinnetje af en toe geen goed contact lijkt te maken op de verwarmingsfolie.

    Ik via vriend die bij dealer werkt even geïnformeerd naar zo'n glaasje. Jawadde: 400€ .
    Een optie is de dimfunctie laten vallen, dan kost zo'n glaasje maar 35€ blijkbaar.

    Omdat ik ook vaak in NL en Duitsland rijd in het donker, is zo'n dimfunctie toch een lekker comfort, dus wil het graag behouden.

    Kennen jullie nergens een plekje waar ik zo'n glaasje wat goedkoper kan krijgen? 400€ voor een stukje glas is nu toch echt ongelooflijk duur.

    tnx
    Gert
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  2. #2
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.636
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Dimbaar, verwarmbaar rechterbuitenspiegel glas: waar te vinden?

    Als je vriend nou even het onderdeelnr doorgeeft kun je daarop googelen.....
    Via ebay.de bijvoorbeeld zijn die vast wel voor een zacht prijsje te vinden.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dimbaar, verwarmbaar rechterbuitenspiegel glas: waar te vinden?

    Dat was mijn alternatieve optie.

    Ik heb hier in het verleden al tips gekregen van onderdelen-verdelers die schappelijker zijn in prijs als de dealer. Dat was mijn eerste hoop om zo'n bedrijf te benaderen.
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  4. #4
    habra's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    65
    Posts
    68
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Dimbaar, verwarmbaar rechterbuitenspiegel glas: waar te vinden?

    Kijk even bij , autoteile Koch , op ebay in Duitsland die heeft een hele berg Audi en VW

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dimbaar, verwarmbaar rechterbuitenspiegel glas: waar te vinden?

    Heb inmiddels het partnummer; ik kijk even rond op Ebay
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •