Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Spiegels inklappen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    36
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Spiegels inklappen

    Wij zijn sinds afgelopen zaterdag trotse bezitters van een Audi a6 c7 (proline/ S-line) uit 2012.
    Nu was ik benieuwd hoe de spiegels automatisch ingeklapt kunnen worden? Er zit volgens mij geen handmatige knop in het bedieningspaneel. Nu moet ik de spiegels handmatig inklappen..

    Het schijnt mogelijk te zijn om het anders te programmeren? of kan dit zelf? zo niet, Wie heeft hier ervaring mee en waar kan ik dit laten doen?

    Alvast enorm bedankt voor jullie hulp.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Spiegels inklappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vippp87 Bekijk Berichten
    Wij zijn sinds afgelopen zaterdag trotse bezitters van een Audi a6 c7 (proline/ S-line) uit 2012.
    Nu was ik benieuwd hoe de spiegels automatisch ingeklapt kunnen worden? Er zit volgens mij geen handmatige knop in het bedieningspaneel. Nu moet ik de spiegels handmatig inklappen..

    Het schijnt mogelijk te zijn om het anders te programmeren? of kan dit zelf? zo niet, Wie heeft hier ervaring mee en waar kan ik dit laten doen?

    Alvast enorm bedankt voor jullie hulp.
    Gefeliciteerd!

    Als je nu geen knopstand hebt om ze in te laten klappen dan zul je andere spiegels moeten plaatsen. Daarnaast nog het knopje vervangen en coderen en klaar. Kappen en glazen kun je overzetten.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •