Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: MMI RMC computer is dood

  1. #21

    Standaard Re: MMI RMC computer is dood

    Die updates mbv sdkaartje zijn inmiddels uitgevoerd?

  2. #22

    Standaard Re: MMI RMC computer is dood

    Hi Razor, toen ie gemaakt leek heb ik dat doorgegeven en toen is mij aangegeven dat ie up-2-date was. Vanmorgen teruggegaan naar de garage, maar nu kunnen ze dat niet meer checken omdat ie uitvalt na 7 sec. Gevraagd of ze dan niet alsnog kunnen proberen te updaten, maar dat kan nu weer niet omdat ie uitvalt en dan is een update van het MMI blijkbaar niet meer mogelijk. Op de foto's die ik in mei heb gemaakt zie je dit: 8x0919884J -P32-50-15.03. Kun jij daar chocola van maken? Bij het uitlezen wordt aangegeven dat ie de optische lus niet helemaal kan doorlezen (zelfde fout als in mei).

  3. #23
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI RMC computer is dood

    Kun je een nieuwe foto van je versiegegevens maken?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #24

    Standaard Re: MMI RMC computer is dood

    Hi Rainesh, hij geeft dezelfde codes aan. Vreemde is dat ie bij bluetooth software versie niets meer aangeeft achter de dubbele punt (en daarna valt ie weer uit). Dus dit is de enige code die ik daar terug zie, de rest is niet gevuld.

    uitlezen geeft: storing regelapp 1-J794 (zekering, stroomvoorziening, regelapp defect, ringbreukdiagnosekabel van regelapparaat onderbroken.
    Laatst gewijzigd door Maartjemark; 07-10-19 om 16:53.

  5. #25

    Standaard Re: MMI RMC computer is dood

    Afgelopen vrijdag heeft Rainesh het MMI systeem weer aan de praat gekregen, maar waar het systeem nu van op hol slaat is nog steeds niet duidelijk. Nu is de vraag dus doe ik wel of niet de update op RMC ? De ene expert zeg wel doen, de ander (Audiwereld)zegt niet doen omdat het dan ook mis kan gaan. Versie nu:3.24.9 (bluetooth) en P12321. Wat is wijsheid?


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •