Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Navigatie herkent adressen uit gekoppelde telefoon niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Navigatie herkent adressen uit gekoppelde telefoon niet

    Ik heb een Audi A6 2018, met standaard navigatiesysteem. Als ik spreek "navigeer naar" dan iemand uit mijn telefoonadresboek, zegt hij telkens dat er geen adressen beschikbaar voor zijn. Maar in mijn IPhone 6 staan wel degelijk adressen. Wat doe ik verkeerd? Moet ik iets labelen naar prive of zakelijk?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    40
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Navigatie herkent adressen uit gekoppelde telefoon niet

    Zeker weten doe ik het niet, maar dacht dat je een tweede simkaart nodig hebt om in je auto te proppen. Vervolgens kun je de boel overzetten naar je auto en dan zou het moeten werken. In ieder geval bij mij wel maar dan voor de tel nummers en namen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Navigatie herkent adressen uit gekoppelde telefoon niet

    Beste Peter, in welk formaat moet ik dit dan op de SD kaart zetten, maw heb je iets specifiekere info hoe ik het moet uitvoeren? BVD Coen

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Navigatie herkent adressen uit gekoppelde telefoon niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corvh Bekijk Berichten
    Ik heb een Audi A6 2018, met standaard navigatiesysteem. Als ik spreek "navigeer naar" dan iemand uit mijn telefoonadresboek, zegt hij telkens dat er geen adressen beschikbaar voor zijn. Maar in mijn IPhone 6 staan wel degelijk adressen. Wat doe ik verkeerd? Moet ik iets labelen naar prive of zakelijk?
    Volgens mij een kwaal van VAG groep, had daarom CarPlay via PON gekregen in een Passat. Nu heb ik een Audi A6 met hetzelfde euvel. Werkt op sommige adressen wel en anderen weer niet en is mij nog niet duidelijk waarom. Wil het wel uitzoeken met vCard


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •