Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

  1. #1

    Standaard Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Hello,

    Ik ben momenteel aan het rondkijken voor een 2dehands A6 (2017-2018), echter ben ik nogal kieskeurig.
    De aluminium inleg op de automaatconsole, lijst in het dashboard en in de deuren vind ik persoonlijk niet zo mooi.
    Aangezien het dure auto's zijn, wil ik iets wat ik mooi vind. Daardoor ik deze grijze aluminium inleg/look mijd en altijd bij de duurder versies uitkom.

    Is het dus mogelijk om dit (zelf) te vervangen (in het zwart, of zwart/grijs gestreept) en hoeveel kost zoiets ongeveer?
    Ik vermoed dat ik de benamingen fout heb, dus even corrigeren is gewenst!

    Hier een foto voor de duidelijkheid:
    aluminium inleg.jpg

  2. #2
    avussilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Die gestreepte lijsten heetten "beaufort"
    Heb je in het zwart /grijs en eiken.
    Je kan ze zelf vervangen .
    YouTube geeft wel raad.
    Op eBay voor meestal €1299

    Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

  3. #3

    Standaard Re: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Bedankt! Ik heb al een setje gevonden!

  4. #4
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malinois Bekijk Berichten
    Bedankt! Ik heb al een setje gevonden!
    Check de details spiegels met geheugen ? etc..
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  5. #5

    Standaard Re: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Check de details spiegels met geheugen ? etc..
    Eerst dacht ik dat ze allemaal hetzelfde waren, maar na een paar setjes gezien te hebben leken de beschrijvingen idd wel anders.
    Voor het moment heb ik nog geen auto, dus kan ik nog wat rondkijken. Allesinds bedankt voor de tip!


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Leeftijd
    34
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Mocht je een auto aanschaffen met aluminium inleg en dat gaan vervangen, ik heb eventueel wel interesse in de afbak klep. Op mijne zitten krassen en die wil ik graag vervangen :-)

  7. #7

    Standaard Re: Automaatconsole, aluminium lijst in dashboard, aluminium inleg deuren vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitchelmitchel Bekijk Berichten
    Mocht je een auto aanschaffen met aluminium inleg en dat gaan vervangen, ik heb eventueel wel interesse in de afbak klep. Op mijne zitten krassen en die wil ik graag vervangen :-)
    Goed, ik laat je iets weten moest het zover komen!

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •