Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Buitenspiegels klappen in bij afsluiten met sleutel 1, maar niet bij sleutel 2

  1. #1
    Lauda's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    108
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Buitenspiegels klappen in bij afsluiten met sleutel 1, maar niet bij sleutel 2

    Het is alweer even geleden dat ik me op dit mooie forum heb laten horen. Vandaag de A6 Avant 3.0 uit 2012 omgewisseld voor het facelift model in benzine-uitvoering uit 2017.

    De auto is grotendeels hetzelfde dus ben bekend met de (meeste) instellingen. Nu viel me vandaag op dat bij het afsluiten van de auto met een van de twee sleutels de spiegels netjes inklappen (zowel via keyless sluiten als via de sleutel zelf sluiten), en bij het sluiten van de auto met de andere sleutel klappen de spiegels niet in. Kon in de MMI instellingen zo snel niets vinden, weet iemand toevallig hoe dit kan?
    A6 Avant 3.0 TDI Pro Line Plus (2012) met o.a. ACC, MMI+, panodak, side & lane assist
    A3 Limousine 1.4 CoD TFSI Pro Line S (2014) Belugabruin met o.a. full LED, ACC, MMI+, panodak, B&O, DAB+, standkachel, parkassist, comfort key

  2. #2
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Buitenspiegels klappen in bij afsluiten met sleutel 1, maar niet bij sleutel 2

    Zonder foto's van dit ongetwijfeld mooie apparaat kunnen we natuurlijk niets zeggen over je probleem met je al dan niet inklappende spiegels.
    Deze optie heb ik niet, dus ik heb er in elk geval geen idee van.
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  3. #3

    Standaard Re: Buitenspiegels klappen in bij afsluiten met sleutel 1, maar niet bij sleutel 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lauda Bekijk Berichten
    Het is alweer even geleden dat ik me op dit mooie forum heb laten horen. Vandaag de A6 Avant 3.0 uit 2012 omgewisseld voor het facelift model in benzine-uitvoering uit 2017.

    De auto is grotendeels hetzelfde dus ben bekend met de (meeste) instellingen. Nu viel me vandaag op dat bij het afsluiten van de auto met een van de twee sleutels de spiegels netjes inklappen (zowel via keyless sluiten als via de sleutel zelf sluiten), en bij het sluiten van de auto met de andere sleutel klappen de spiegels niet in. Kon in de MMI instellingen zo snel niets vinden, weet iemand toevallig hoe dit kan?
    @Lauda
    Instellen per sleutel in je MMI > CAR > Centrale vergrendeling > Spiegels inklappen

    Screen_1_120830_1910_0048.png

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  4. #4
    Lauda's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    108
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Buitenspiegels klappen in bij afsluiten met sleutel 1, maar niet bij sleutel 2

    @Peeet dank voor je reactie. Zat hier vanmorgen ook aan te denken (voordat ik je bericht las ). Dus met de tweede sleutel de auto starten en dan in de MMI aanpassen neem ik aan? Zijn er nog andere zaken die per sleutel instelt?
    A6 Avant 3.0 TDI Pro Line Plus (2012) met o.a. ACC, MMI+, panodak, side & lane assist
    A3 Limousine 1.4 CoD TFSI Pro Line S (2014) Belugabruin met o.a. full LED, ACC, MMI+, panodak, B&O, DAB+, standkachel, parkassist, comfort key

  5. #5
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Buitenspiegels klappen in bij afsluiten met sleutel 1, maar niet bij sleutel 2

    Stoelverwarming, kacheltemperatuur.. Eventuele memoryseats. En bij een A6 misschien ook nog wel de radiozenders??
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •