Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Aegon eisen verzekering

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Aegon eisen verzekering

    Ik ga een a6 c7 2014 kopen en ruil een A4 2010 in
    Aegon vraagt Scm/vbv startonderbreker met aparte autorisatie en ik heb keuze tussen mobile red, bearlock of LoJack. Is een klasse 3 alarm (welke de auto heeft) niet genoeg???
    Ik had dit eigenlijk niet verwacht aangezien hij 6 jaar oud is maar het is niet anders als het moet.
    Wat zijn jullie ervaringen met de 3 opties? (Waar je bekend mee bent &#128521.
    Bearlock positieve reacties over gelezen van de bekendere op audiforum maar is het niet vervelend dat je telkens een slot moet open draaien?
    LoJack heb je een abbo per maand bij maar via de verzekering krijg ik een all in prijs voor 3 jaar.
    Wat raden jullie aan,

    Thx,

    Menno

  2. #2

    Standaard re: Aegon eisen verzekering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Themenjo Bekijk Berichten
    Wat raden jullie aan,
    Andere verzekering zoeken. Volgens mij is jouw klasse 3 alarm bij de meeste verzekeraars goed genoeg voor die auto. Zonde van je geld om hierin te investeren, tenzij je je zorgen maakt over diefstal natuurlijk. Kijk even op de prijsvergelijkers pricewise.nl en independer.nl bijvoorbeeld. Als je een alternatief op het oog hebt, bel ze wel even om alarmeisen te dubbelchecken.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    41
    Posts
    37
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Aegon eisen verzekering

    Ik had mijn A6 C7 verzekerd bij Audi zelf, die stelden geen extra eisen aan de beveiliging dan af-fabriek.
    Zit nu bij Centraal Beheer, die hebben wel extra eisen gezien de nieuwwaarde van de huidige auto (Klasse 5 + Voertuigvolgsysteem), maar geen verplichting voor aftermarket onderbrekende systemen, dus alles gewoon via de normale sleutel en meteen weg kunnen rijden.
    Check even via Independer en dan klasse 3 aanvinken, dan kun je zien welke verzekeringen daar genoegen mee nemen.
    Audi S6 Avant 4.0 TFSI 2018
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI 2013
    Audi A4 Avant 2.0 TFSI 2011

  4. #4
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Aegon eisen verzekering

    Voor mijn SQ5 heb ik ook in de "check verzekeringsaanbieders" molen gezeten een week geleden. En ik zeg je, ze zijn echt niet te goedkoopste. Voor mijn SQ5 zou ik volgens independer 220 euro moeten betalen met 18 schadevrije jaren met een postcode die als netjes overkomt bij de verzekeraar. Plus de R8 erbij was ik dan 320 euro per maand kwijt. Dat was bij Centraal Beheer.

    En toen kwam ik plotseling op de Rabobank Autoverzekering uit (Interpolis) en daar hoefde ik maar 116 euro te betalen (ex inzittenden) en met de R8 erbij in totaal maar 216 euro (2e gezinsauto met zelfde schadevrije jaren). Allebei all-risk + inzittenden + no-claim garantie, maar wel met een eigen risico van 150 euro.

    Dus staar je niet blind op de vergelijkingssite's, maar zoek gewoon eventjes een avondje verder.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Aegon eisen verzekering

    Dank voor de reactie allemaal, contact gehad met de verzekeraar en klasse 3 is idd genoeg.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Aegon eisen verzekering

    Ik heb vandaag mn Rs6 C7 verzekerd bij centraal beheer.
    Dus ik belde voor de zekerheid in plaats van online af te sluiten of alles in orde was met de extra eisen.

    hebben ze dus geen extra eisen voor auto's ouder dan 5 jaar... Dus ik vroeg of hij zeker wist of dit ook gold voor een rs6 uit 2013, wederom zelfde antwoord.
    Vrij bijzonder. Maargoed nu dus een audi met klasse 5 en alle toeters en bellen, zonder dat de verzekering dit verplicht

  7. #7
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Aegon eisen verzekering

    Even onderhandelen als je ergens een pakket verzekeringen hebt kan ook nuttig zijn. Ik betaal voor mijn A5 cabrio (nieuwwaarde bijna 90.000) per maand incl. BTW € 25,27, incl. inzittendenverzekering, met 8 schadevrije jaren. Bij ABNAMRO-verzekeringen. Klasse 3 met apart zendertje (betrof inbouw achteraf) was trouwens wel verplicht.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •