Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Is kantelfunctie linkerspiegel actief wanneer aanhanger gekoppeld is?

  1. #1

    Standaard Is kantelfunctie linkerspiegel actief wanneer aanhanger gekoppeld is?

    Weet iemand of de kantelfunctie van de linker rechter buitenspiegel ook actief is wanneer er een aanhanger gekoppeld is? Of kun je de aanhanger, en wat er omheen is, nog zien als de linker rechter buitenspiegel gekanteld is? Ik bedoel voor de volledigheid bij achteruit rijden.

    Edit: sorry voor de verwarring maar ik bedoelde de rechter buitenspiegel. Via vagcom kan de kantelfunctie geactiveerd worden. Ik was in overweging of ik dat wilde doen en of het onhandig is als je een aanhanger erachter hebt. Nu blijkt dat de kantelfunctie al geactiveerd is bij mijn Audi, maar dat je het draaiknopje op rechter buitenspiegel moet zetten. Zo leer ik ook weer wat
    Oplossing van Tommeke (hieronder) is een goede. Knopje in het midden bij aanhanger erachter.
    Laatst gewijzigd door CurlyJoe; 02-04-20 om 11:05.

  2. #2

    Standaard Re: Is kantelfunctie linkerspiegel actief wanneer aanhanger gekoppeld is?

    Bij mij doet ie dat inderdaad nog. Beetje vervelend, want dan zie ik te weinig en moet ik die opnieuw verzetten.

    De oplossing bij mij: als ahw er aan hangt, verdraai ik het knopje voor de regeling van de spiegels en dan doet ie het niet meer...

  3. #3
    DeMassel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Leeftijd
    41
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Is kantelfunctie linkerspiegel actief wanneer aanhanger gekoppeld is?

    Hoe ver naar beneden hebben jullie de spiegel dan gedraaid? Ik kan de aanhanger nog gewoon zien in de bijgedraaid stand. (En zo gebruik ik um ook zonder aanhanger)

  4. #4

    Standaard Re: Is kantelfunctie linkerspiegel actief wanneer aanhanger gekoppeld is?

    Ver genoeg om de borduur thv het achterwiel te zien bij het inparkeren...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •