Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Groot licht werkt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    30
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Groot licht werkt niet

    Beste iedereen,

    Laatst heb ik al eerste auto in België (verhuisd uit Nederland) een Audi A6 3.0 TDI Quattro gekocht uit 2012, vandaag is deze naar de keuring gegaan zodat ik kentekenplaten aan kan gaan vragen. Alleen daaruit bleek dat het groot licht het niet deed. De auto is blijkbaar een politie wagen geweest en wellicht hebben ze lopen knutselen aan het licht om het in combinatie met het sirene te gebruiken. Op het dashboard gaat het lampje branden maar de lampen doen het niet. Verder werkt alle verlichting naar behoren.

    Iemand enig idee wat het kan zijn? Of misschien iemand met ervaring in omgeving Lommel die er naar zou willen kijken?

    Audi dealer heeft pas 11 mei tijd, dus als iemand het op zou kunnen lossen zou ik dat enorm waarderen.

    936af0f2-e7cf-4786-875a-7eb769b4235d.jpg
    Laatst gewijzigd door Renier24; 28-04-20 om 16:24.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    30
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Groot licht werkt niet

    Blijkbaar had niemand suggesties o.i.d., maar toch wil ik even delen wat de oplossing was: de auto is een politievoertuig geweest en vermoedelijk was het groot licht op het sirene aangesloten. Die installatie hebben ze gedemonteerd maar de kabels van het groot licht hebben ze niet terug verbonden, door deze weer aan elkaar te solderen is het probleem opgelost. Gelukkig geen dure modules aan hoeven schaffen en eventueel in te laten leren, zoals mensen op FB opperde, modules schijnen ook vaak de oorzaak van de sores te zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •