Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Actuator defect 3.0 biturbo

  1. #1

    Standaard Actuator defect 3.0 biturbo

    Dag allemaal

    Ik rijd namelijk al 2 jaar een audi A6 3.0 biturbo uit 2013. Ruim een jaar geleden kreeg ik een foutmelding en moest mijn actuator vervangen omdat die niet nieuw te koop zijn heb ik het laten reviseren het deed een maandje goed. Toen die weer niet deed heb ik een nieuwe actuator gekocht en geplaatst. Gaat nu niet meer in noodloop maar krijg wel foutmelding van de actuator maar de auto rijd wel goed alleen houd de turbo in en schokt het een beetje bij stil staan hoor ik ook dat ik backfires heb drukgolven in me luchtfilter. Heb nog een topic hier gelezen over iemand met de zelfde probleem en hij heeft het opgelost door zijn actuator te laten inleren op 3.5 volt alleen die apparaat die dat inregelt ( vas6395A) heeft geen enkele garage die ik ken.

    Kan iemand mij hierbij helpen dankuwel

    Ps: over die topic ik heb die gene bericht gestuurd maar geen antwoord blijkbaar niet meer actief op audiforum

  2. #2

    Standaard Re: Actuator defect 3.0 biturbo

    Je bedoelt de vacuumpomp toch? Heb je de slangen erheen en aansluitingen heel goed gecontroleerd op lekkages? Ik had een lek en dezelfde klachten bij mn S6

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •