Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: 3.0 TDI (180 kW) slaat af en in storing

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard 3.0 TDI (180 kW) slaat af en in storing

    Ik heb een A6 C7 welke afslaat, het contact blijft aan. Meestal doet hij het voor een stoplicht/brug in stilstand maar hij heeft het een paar keer tijdens het rijden gedaan. Ik krijg heel veel foutmeldingen in beeld, van "lage bandenspanning" tot "beperkt rijden mogelijk" Als ik de auto stil zet en uit doe wil hij niet starten, ik krijg dan de melding dat ik de rem in moet trappen maar dat deed ik natuurlijk al. (De remlichten gaan dan niet aan als ik de rem in trap). als ik de auto uit en op slot doe, even wacht en weer start dan doet hij het wel maar dan blijft er wel de melding dat Start stop niet werkt.Als ik haar dan weer uit doe en weer aan zet is die melding ook weg.
    Bij koude motor lijkt het niet te gebeuren, ik heb het idee dat ik een kilometer of 30 moet rijden voor het euvel zich voordoet. Verder heb ik het vermoeden dat het niet voorkomt als ik Start/staop uit schakel.
    Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen?
    Er zijn al nieuwe hoofdrelais in gekomen en veel minpolen op diverse plaatsen zijn nagekeken.
    Groet,
    Lars
    Laatst gewijzigd door LarsB; 06-09-20 om 18:21.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Bij vragen over de motor is het VERPLICHT om het motortype in de topictitel te vermelden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Bij vragen over de motor is het VERPLICHT om het motortype in de topictitel te vermelden.
    Geregeld, wist ik niet.

  4. #4

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Uitlezen

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Uitlezen
    Dat is uiteraard al gedaan maar ze zien 20+ foutmeldingen voorbij komen


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Wissen, rijden, opnieuw uitlezen en zien welke storingen relevant zijn. Uitlezen heeft weinig zin als je niet weet wat je met de foutcodes aanmoet.

    Plaats de log eens hier of kijk zelf eens op gerritspeek.nl wat de codes betekenen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Die 20+ foutmeldingen plaatsen dan.. Dat vertelt i.i.g. het hele verhaal en misschien kan iemand hier je de relatie tussen die fouten vertellen.

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Angry Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Ik probeer al twee uur om wat foto's van de uitlezing te posten maar krijg ze er niet in, ze zijn te groot denk ik en ik, digibeet krijg ze niet kleiner, alleen de eerste krijg ik er in
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door LarsB; 07-09-20 om 19:59.

  10. #9

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    @LarsB Windows 10? Rechtermuisknop op het bestand, 'Edit', dan opent Paint met je foto, linksboven 'Resize', bij Horizontal typ je 50, OK en dan weer opslaan door linksboven op floppy-symbool te drukken (of: control+s).
    Laatst gewijzigd door Nenna; 07-09-20 om 20:21.

  11. #10
    jos_br's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    63
    Posts
    1.229
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 c7 slaat af en in storing

    Lijkt wel een canbus geintje, legt de halve, en later de hele auto plat......

    Jos.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •