Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Verschil grille in model/afmeting?

  1. #1
    jeroen s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    47
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Verschil grille in model/afmeting?

    Goedendag,zit er verschil in de grille kwa afmetingen/vorm tussen de verschillende a6 modellen zoals de normale, s-line en zoals ik heb een allroad?
    Weet wel dat er verschil is tussen de facelift en niet facelift want dat staat overal expliciet aangeven maar kan niet ontdekken of er tussen de modellen verschil zit, dus bv een S-line/ S6 in een Allroad plaatsen en of dat dan past?

    Mvg Jeroen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    30
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Verschil grille in model/afmeting?

    Kijk vooral naar de gaten voor PDC. Bij facelift wil die wel eens anders zijn, Voor de rest lijkt mij geen verschil te zijn.

  3. #3
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Verschil grille in model/afmeting?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen s Bekijk Berichten
    Goedendag,zit er verschil in de grille kwa afmetingen/vorm tussen de verschillende a6 modellen zoals de normale, s-line en zoals ik heb een allroad?
    Weet wel dat er verschil is tussen de facelift en niet facelift want dat staat overal expliciet aangeven maar kan niet ontdekken of er tussen de modellen verschil zit, dus bv een S-line/ S6 in een Allroad plaatsen en of dat dan past?

    Mvg Jeroen
    Er zit aardig wat verschil in diverse fronten, er is de standaard bumper, S Line Bumper, Allroad bumper en RS6 bumper. En voor pre-facelift(PFL) en facelift(FL) zijn ze allemaal weer anders! De aansluiting op het blikwerk van zijpanelen en motorkap zijn gelukkig wel hetzelfde, maar je kunt geen S Line Grille in een standaard bumper plaatsen. De Allroad heeft sowieso een aparte bumper, dus daar een S6 grille inzetten heeft weinig kans op succes. En bij de facelift is de vorm aan de onderzijde van de koplampen anders, dus die zijn ook niet uitwisselbaar. Ook de Grille van de S Line facelift en pre-facelift zullen dan ook niet onderling uitwisselbaar zijn.
    Ik ben zojuist van een standaard PFL bumper naar een S6 FL bumper gegaan en heb daarbij m'n koplampen dus ook vervangen. Ook besturingstechnisch zijn er tussen FL en PFL dingen weer anders gedaan, waardoor het improviseren is.
    A6 FL, Kessy, verlaagd.jpg
    Laatst gewijzigd door robby70; 05-11-20 om 13:15.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  4. #4
    jeroen s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    47
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Verschil grille in model/afmeting?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Er zit aardig wat verschil in diverse fronten, er is de standaard bumper, S Line Bumper, Allroad bumper en RS6 bumper. En voor pre-facelift(PFL) en facelift(FL) zijn ze allemaal weer anders! De aansluiting op het blikwerk van zijpanelen en motorkap zijn gelukkig wel hetzelfde, maar je kunt geen S Line Grille in een standaard bumper plaatsen. De Allroad heeft sowieso een aparte bumper, dus daar een S6 grille inzetten heeft weinig kans op succes. En bij de facelift is de vorm aan de onderzijde van de koplampen anders, dus die zijn ook niet uitwisselbaar. Ook de Grille van de S Line facelift en pre-facelift zullen dan ook niet onderling uitwisselbaar zijn.
    Ik ben zojuist van een standaard PFL bumper naar een S6 FL bumper gegaan en heb daarbij m'n koplampen dus ook vervangen. Ook besturingstechnisch zijn er tussen FL en PFL dingen weer anders gedaan, waardoor het improviseren is.
    A6 FL, Kessy, verlaagd.jpg
    Okay hartelijk dank voor deze uitgebreide informatie

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Leeftijd
    40
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Thumbs up Re: Verschil grille in model/afmeting?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Ik ben zojuist van een standaard PFL bumper naar een S6 FL bumper gegaan en heb daarbij m'n koplampen dus ook vervangen. Ook besturingstechnisch zijn er tussen FL en PFL dingen weer anders gedaan, waardoor het improviseren is.
    A6 FL, Kessy, verlaagd.jpg
    Netjes!
    Laatst gewijzigd door Paulus84; 04-12-20 om 19:06.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •