Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Geheugen adresboek MMI vol

  1. #1

    Standaard Geheugen adresboek MMI vol

    Ik ben ondertussen aan mijn 3e telefoon toe die gekoppeld wordt aan mijn MMI via bluetooth (eertse defect, tweede reserve, derde = definitief)
    Probleem is dat hij niet alle contacten wil syncen omdat de adresboek van mijn vorige telefoons ook nog geheugen innemen.
    In totaal zou er volgens de MMI plaats zijn voor 5000 contacten.
    Mijn eerste 2 telefoons nemen elk 2000 geheugenplaatsen in zodat voor mijn 3de telefoon maar plaats is voor 1000 namen.
    Hoe kan ik deze adresboeken verwijderen , het liefst zonder dat mijn gezamenlijke contacten ook verdwijnen

    IMG_3954.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    In mijn A6 worden de contacten telkens opnieuw ingeladen vanuit mijn telefoon. Dus kans op verlies door gsm te wissen uit mmi geheugen is volgens mij klein.
    Audi A6 4G 3.0TDI BIT. ACC, AAS, Standverwarming en meer van dat lekkers. Een A3 8V 1.6TDI met ACC Muisgrijs handbak van het vrouwtje .
    4 rings 4 ever

  3. #3
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Kun je niet gewoon de oude telefoons er uit halen (deleten)
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  4. #4
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Idd. Zoals reboq zegt
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #5

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Heb zelf ook dit probleem... ik heb alle telefoons verwijderd, heb daarna mijn eigen telefoon toegevoegd. MMI zegt nog steeds heel veel contacten te hebben van de andere telefoons. Is dit niet te resetten? Moet nog een MMI update hebben met een navi update, misschien dat dan de boel wordt geleegd?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate


  6. #6
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Oproep logboek van je tel wissen
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  7. #7
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Dit is idd gewoon te wissen. Heb het eerder al gedaan. Volgens mij zit het ergens met telefoon profiel wat je aan kunt maken. Weet de exacte locatie zo nu even niet uit mijn hoofd.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  8. Ad
  9. #8
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Adressenbestand blijft gewoon staan als je telefoon verwijderd, die moe je appart wissen.
    In ieder geval bij de A3.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #9
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Dat zeg ik! 😉
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #10
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Vanuit het adresboek de optie privecontact wissen en/of gemeenschappelijke contacten wissen.
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  12. #11

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Werkt nog steeds niet!
    Zie nog steeds via geheugencapaciteit telefoons staan die al lang niet meer in bezit zijn + bijbehorende geheugenallocaties... de adressen zijn trouwens niet in het adresboek te vinden. Alle externe bekende bluetooth apparaten zijn gewist, maar ik krijg nog steeds die oude telefoons te zien.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  13. #12
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    dit misschien ?

    Had a play and on the EU SD Card MMI system (as opposed to NA and/or the HDD based system) when the directory is being displayed you can press the Settings option and then select "Delete all private contacts" and then press confirm at the prompt. This only deletes them from the car and not from any connected phone (in my case iPhone 4). In Audi terminology "Private Contacts" are those on your phone and "Public Contacts" are those where you have stored a navigation destination in the car and it is thus available to all drivers. Public Contacts are deleted via the factory reset option, which having selected the items you wish to reset you need to further turn the MMI control until you get to the Yes which you then need to select

    Hope this helps


    Bron: http://www.audiworld.com/forums/a6-c...y-mmi-2839149/

    Nog een optie:
    Originally Posted by xradman
    Figured it out. It's under CAR>MMI Setup>Factory Default>Directory

    Very important (at least in the S7): after clicking /highlighting Directory, scroll to the bottom and click on reset. Then yes.

    The MMI will shut down, completely and the display will retract into the dash. When it turns itself on again, you'll have 5000 entries left and the old phones are gone - finally.

    Thanks everyone.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2019
    Leeftijd
    68
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Ik heb het even uitgezocht. Als je het weet is het heel simpel (as usual). Ga in "menu" naar "Setup MMI" (links boven in het scherm) en kies "fabrieksinstellingen". In het volgende scherm vink je aan welke rubriek er hersteld moet worden ("adresboek", "telefoon" en "bluetooth). Heb je die aangevinkt, dan naar beneden scrollen en "fabrieksinstellingen herstellen" kiezen. Daarna even je telefoon opnieuw koppelen en klaar.

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Leeftijd
    40
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Geheugen adresboek MMI vol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloempie Bekijk Berichten
    Ik heb het even uitgezocht. Als je het weet is het heel simpel (as usual). Ga in "menu" naar "Setup MMI" (links boven in het scherm) en kies "fabrieksinstellingen". In het volgende scherm vink je aan welke rubriek er hersteld moet worden ("adresboek", "telefoon" en "bluetooth). Heb je die aangevinkt, dan naar beneden scrollen en "fabrieksinstellingen herstellen" kiezen. Daarna even je telefoon opnieuw koppelen en klaar.
    Ik had ook een vol geheugen met contacten van oude telefoons. Thnx voor bovenstaande uitleg. Het werkt

    Gr. Paul

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •