Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Afdekkap dashboard light dimmer, waar te koop ?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Leeftijd
    34
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Afdekkap dashboard light dimmer, waar te koop ?

    Goedemiddag,

    Voor een Audi A6 Avant C7 ben ik op zoek naar een afdekkap voor de dashboard light module.
    Het gaat om onderdeel nummer V4G0941158D.
    Het desbetreffende plastic kapje heb ik ooit bij de dealer besteld omdat ik dit online nergens kon vinden (kosten: bijna 10 euro) en ook bij veel andere Audi's zie ik dat dit kapje ontbreekt. Het laat erg makkelijk los, na het stofzuigen van de Auto was het kapje weer los en is daarna verdwenen.
    Is er iemand die weet waar ik dit kapje kan bestellen voor een fatsoenlijke prijs?
    Zie de foto's hier onder.

    Schermafbeelding 2021-03-16 om 11.42.53.jpgSchermafbeelding 2021-03-16 om 11.42.44.jpgSchermafbeelding 2021-03-16 om 11.42.33.jpg

  2. #2

    Standaard Re: Afdekkap dashboard light dimmer, waar te koop ?

    10 euro lijkt me toch een schappelijke prijs bij de dealer.

    Tenzij je online ergens goedkoper kan vinden voor 7 euro en vervolgens nog eens 6,95 verzendkosten betaald.

    Ik heb zelf nog nooit mogen ervaren dat hij los laat. En het lijkt me ook een vrij groot onderdeel om zomaar te verdwijnen. Misschien onder je stoel .
    Als het vaker gebeurt kan je nog overwegen om een stukje dunne dubbelzijdig/tapijt tape te plakken

    Suc6 met de zoek tocht. Ik was gewoon naar de dealer gegaan. Voor 11:00 besteld na 13:15 afhalen

    mvg

  3. #3

    Standaard Re: Afdekkap dashboard light dimmer, waar te koop ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freemann Bekijk Berichten
    10 euro lijkt me toch een schappelijke prijs bij de dealer.

    Tenzij je online ergens goedkoper kan vinden voor 7 euro en vervolgens nog eens 6,95 verzendkosten betaald.

    Ik heb zelf nog nooit mogen ervaren dat hij los laat. En het lijkt me ook een vrij groot onderdeel om zomaar te verdwijnen. Misschien onder je stoel .
    Als het vaker gebeurt kan je nog overwegen om een stukje dunne dubbelzijdig/tapijt tape te plakken

    Suc6 met de zoek tocht. Ik was gewoon naar de dealer gegaan. Voor 11:00 besteld na 13:15 afhalen

    mvg

    Voor dat geld was ik ook gewoon naar de dealer gegaan Mitchell
    Je kan nog eens zoeken op rrr.lt of ebay.kleinanzagen maar daar zijn de verzendkosten ook gemiddeld 10 euro per onderdeel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •