Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Interieurventilator blaast niet gelijk uit alle luchtroosters

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Interieurventilator blaast niet gelijk uit alle luchtroosters

    Beste forumleden.

    Bij onze Audi A6 avant C7, motorcode cgld, bouwjaar 2011, wil de ventilatie binnen in de auto niet goed meer werken.
    Hij blaast nog steeds goed uit de buitenste (helemaal links en helemaal rechts) luchtroosters, maar slechts nauwelijks langs middelste roosters.
    Ook de gekoelde aircolucht, komt enkel langs deze buitenste roosters naar binnen geblazen.

    Heb hem al uitgelezen, maar geen foutcodes.

    Heeft er iemand een idee wat er aan de basis van dit probleem zou kunnen liggen?

    Dank bij voorbaat

    Edit: in mijn oorspronkelijk bericht had ik geen duidelijke vraag gesteld.
    Laatst gewijzigd door slevino; 13-04-21 om 14:51.

  2. #2

    Standaard Re: Interieurventilator blaast niet gelijk uit alle luchtroosters

    Hoi,

    Neem aan dat je al geprobeerd hebt om met de knoppen en andere luchtcirculatie stand te kiezen.? Om te kijken of hij dan wel uit het midden wilt blazen.
    Als dit allemaal niet wijzigt dan zou het goed kunnen zijn dat misschien de regelklep van de luchtstroming is losgekomen/afgebroken van de motor. De motor beweegt dan wel gewoon naar de verschillende standen, maar de klep gaat niet mee heen en weer en blijft dus in de zelfde stand staan.
    gr.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Interieurventilator blaast niet gelijk uit alle luchtroosters

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freemann Bekijk Berichten
    Hoi,

    Neem aan dat je al geprobeerd hebt om met de knoppen en andere luchtcirculatie stand te kiezen.? Om te kijken of hij dan wel uit het midden wilt blazen.
    Als dit allemaal niet wijzigt dan zou het goed kunnen zijn dat misschien de regelklep van de luchtstroming is losgekomen/afgebroken van de motor. De motor beweegt dan wel gewoon naar de verschillende standen, maar de klep gaat niet mee heen en weer en blijft dus in de zelfde stand staan.
    gr.
    Bedankt voor je antwoord. Als ik hem op de middelste pijltje zet (lucht blazen richting ons gezicht), dan doet hij het goed. Als ik hem op Auto zet, dan komt er uit het center van de wagen bijna geen lucht...

  4. #4
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieurventilator blaast niet gelijk uit alle luchtroosters

    Op de auto stand komt er idd maar weinig lucht door, dat is normaal.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •