Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Head up display onduidelijk na vervanging ruit

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.849
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Head up display onduidelijk na vervanging ruit

    Dat klopt. Ruiten plaatsen is zo'n specifieke vaardigheid, daarvoor heeft geen enkele dealer mensen in dienst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.168
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Head up display onduidelijk na vervanging ruit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Dat zou misschien kunnen maar waarom zou je dat doen dan? Toch verzekering en de eigen risico wordt er niet hoger van. daar komt nog bij dat ik al zoveel ellende heb gezien van carglass o.a verkeerde ruiten (kleur) en gewoon in plakken, dash randje bij de ruit ingesneden met er uit halen, geen primer op het kale ijzer maar gewoon kit er op, clips gebroken van de stijlbedekking en er op gekit. Enz enz.

    Ik bedoelde meer dat carglas of autototaal geen dealer ruiten zet bij de dealer, het is namelijk net als de kwikfit een concurrent die krenten uit de pap haalt.
    Ja ben ik met je eens maar hierboven werd beweerd dat je bij Carglass etc geen oem ruit kon krijgen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •