Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Skiluik ingebouwd in Avant 2016

  1. #1

    Standaard Skiluik ingebouwd in Avant 2016

    Ik heb het er laatst op gewaagd en het is vrij goed gelukt. ook al kon ik er maar weinig over vinden. Gewoon goed eigenlijk:

    1. middenarmsteun naar beneden en kunststof afdekplaat loswurmen. Let op: er zit een schroef aan de rechterkant van de auto. Dus eerst half loshalen, schroef losdraaien en dan kan de plaat verwijderd worden.
    2. In iedere hoek een gat boren. De achterwand bestaat uit kunststof, metaal en tapijt.
    3. Vanuit de andere kant op het tapijt een rechthoek aftekenen waarvan de geboorde gaten de uiterste hoeken vormen.
    4. Met een decoupeerzaag (niet met een slijptol wat ik een Duitser op Youtube zag doen) de rechthoek uitzagen. Dwars door het tapijt en alles heen. Een metaalzaagje gebruiken. Hou de bank iets schuin anders kun je in de middenarmsteun zagen als de bank teveel plat ligt.
    5. het materiaal van de rechthoek inclusief het tapijt kun je gebruiken om weer een mooie afdichting te maken.
    6. zelf heb ik rubber profielen gekocht. Het tapijt op het overgebleven kunststof gelijmd, de rubberprofielen langs de randen gelijmd en alles dusdanig op maat gemaakt en gesneden dat ik het hele boeltje in het rechthoekige gat kan duwen. Ziet er top uit al zeg ik het zelf. Dit laatste deel heeft wel de meeste tijd gekost.
    7. de kunststof afdekplaat van punt 1. kan okk zo (maar dan zonder de schroef) weer op z’n plek geklikt worden.

    Als het het weer nodig heb (volgend wintersportseizoen) dan klik ik de kunststof afdekplaat eruit en verwijder mijn mooie afdekking met het tapijt en ik heb weer een skiluik.

    als het niet gebruikt wordt, zie je alleen een rechthoek van de rubber profielen in de leuning zitten vanuit de bagageruimte.

  2. #2
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    998
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Skiluik ingebouwd in Avant 2016

    Ff fotootjes plaatsen .. ik heb recent afscheid genomen van m'n C7 en gelukkig is dit in de A6 C8 standaard.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  3. #3

    Standaard Re: Skiluik ingebouwd in Avant 2016

    Graag foto's!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •