Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Trillende buitenspiegel links

  1. #1

    Standaard Trillende buitenspiegel links

    Hallo forumleden,

    Sinds kort merk ik dat m’n buitenspiegel links trilt boven de 100kmh. Specifiek: de spiegel zelf trilt, niet de plastic “omkapping”. Ik heb al geprobeerd de spiegel elektrisch te verstellen om te zien of een andere spiegel stand zou helpen in het voorkomen van de trilling. Dit maakt helaas geen verschil. Rechts geen probleem.

    Zijn er andere bezitters met eenzelfde probleem en eventuele oplossing?

    Alvast dank.

    Henk.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Trillende buitenspiegel links

    Ik had hetzelfde met zowel links als rechts na bezoek aan wasstraat. Spiegelglas zit gelijmd en was aan de onderkant losgekomen. Met dubbelzijdig plakband vastgemaakt en trillen was voorbij. Of dit straks goed gaat in de winter met spiegelverwaming weet ik niet.

  3. #3

    Standaard Re: Trillende buitenspiegel links

    Ook gehad. Lijm gaat kapot van spiegelverwarming. Finaal een nieuwe besteld. Eerst proberen te lijmen met 2 k lijm, maar viel er na een tijdje terug af.
    Laatst gewijzigd door Yves1970; 16-06-22 om 18:26.

  4. #4

    Standaard Re: Trillende buitenspiegel links

    Thanks! Heb je misschien een linkje waar je deze besteld hebt?

  5. #5

    Standaard Re: Trillende buitenspiegel links

    Gewoon in de garage, maar je vind ze ook op internet en ebay. Vervangen kan je makkelijk zelf. De spiegel klikt er gewoon af met een plastieken tool en de 2 draadjes losmaken.
    Laatst gewijzigd door Yves1970; 16-06-22 om 21:40.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Trillende buitenspiegel links

    Spiegelglas komt inderdaad los van de kunststof drager. Ik heb ze inmiddels beide zelf vervangen. Spiegel helemaal naar binnen stellen. Dan kun je er met je hand wel achter en de spiegel eraf klikken. Spiegel wel goed vast blijven houden om de draden van de spiegelverwarming eraf te halen.
    Rechts 4G0857536A
    Links 4G0857535B
    Tip: Leg bij het monteren van de nieuwe een deken op de grond. Mocht er toch een uit je handen vallen, dan blijft deze waarschijnlijk nog heel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •