Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2021
    Leeftijd
    50
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

    Heeft iemand een instructie/foto hoe een draad van het handschoenenkastje naar het motorcompartiment te krijgen?

  2. #2
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

    Als het goed is zit er een doorvoer in de stijl, kwestie van draden volgen ..

    Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  3. #3

    Standaard Re: Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

    Onder het dashbord zit een doorvoer onder de A stijl.Als je de drempel van de passagiersdeur richting de motor volgt zit de doorvoer achter de laatste kap die onder het dashbord zit. Deze komt uit achter het spatbord dus als je daarbij wilt komen moet je de wielkast bedekking los halen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2021
    Leeftijd
    50
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

    Dank je voor je heldere antwoord. Nog een vraagje: om de wielkastbedelling los te maken lukt dat met wiel, of moet ik deze eerst verwijderen?
    Laatst gewijzigd door nillesenm; 08-10-22 om 20:44.

  5. #5
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

    Gewoon het wiel er even af. Auto opkrikken, 5 bouten los en je kan overal makkelijk bij komen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2021
    Leeftijd
    50
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Draad van handschoenenkastje naar de voorzijde (onder de motorkap)

    Via een Duits forum heb ik toch een makkelijkere oplossing aangeboden gekregen. Ik heb 2 foto's gemaakt. Er is aan de passagierszijde een lucht inlaat voor het interieur onder de motorkap, daar kan je zo via een rubber onder het handschoenenkastje komen. Dus niet nodig om het wiel te demonteren.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •