Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Schermen achterin werkend

  1. #1
    VIP1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    186
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Schermen achterin werkend

    Na lange tijd zoeken nu ook de hoofdsteunschermen aan de praat gekregen, was een heel gedoe aangezien de android radio geen video output had...Ook het MMI scherm werkt simultaan mee zoals je ziet als de deuren open staan ( zie foto )

    Alles wat ik op het hoofdscherm zie, wordt ook op de 2 schermen doorgegeven...

    Kinderen ook weer blij ..


  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Schermen achterin werkend

    Mooi! Mag ik dan ook vragen hoe je het gedaan hebt?

  3. #3
    VIP1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    186
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Schermen achterin werkend

    Ik zal eerst even mijn zoektocht en beginsel gedachte met je delen.

    De radio is een Android radio, die helaas alleen maar video INput heeft . Ik heb lopen zoeken naar splitter om de Fakra connector de splitsen en dan naar video out of HDMI. Had een bedrijf gevonden in Duitsland die zo een apparaatje had zonder signaal verlies ( fakra --> HDMI ) . Na een week te hebben gemaild over de specs. etc, dacht ik laat ik eens naar de prijs vragen €1500,- en nee dat is geen nulletje te veel......oftewel ik zat naast me stoel...

    Na wat zoekwerk kwam ik erachter dat er dus ook dongles zijn die je in de USB steekt van de Android radio, de geïnstalleerde app start en voilà er is beeld ( enige nadeel telkens als ik weer in de auto stap, moet je de app starten ( aangezien je ook wat moet klikken ben ik er nog mee bezig om deze automatisch akkoord te geven bij het starten ).

    Mijn schermen hebben 2 soorten video ingangen namelijk VideoIn (composiet-aansluiting) en HDMI. De dongels zijn te verkrijgen in beide varianten(Aliexpress), echter gebruiken de kids vaak de Nintendo-Switch achterin en die heeft alleen maar HDMI-out, zodoende ben ik voor composiet-aansluiting gegaan... (kosten €13,95 inc. verzending en gegarandeerd binnen 12 dagen in huis :-) )

    Overigens zit hier een simpele HDMI-spiltter tussen om van 1 HDMI naar 2 schermen te gaan ...
    Laatst gewijzigd door VIP1980; 24-04-23 om 10:51.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •