Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Andere spiegelstand na inklappen spiegels

  1. #1
    Does's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Andere spiegelstand na inklappen spiegels

    Sinds een tijdje is als spiegels (S6 c7)worden ingeklapt (electronics) en dan na het weer uitklappen van de spiegel het spiegeltje versteld is en moet deze dan weer afstellen ( electronics)
    ik heb geen idee wat dit zou kunnen zijn. Iemand dit wel eens gehad en opgelost

  2. #2
    VIP1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    186
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Andere spiegelstand na inklappen spiegels

    Ik had dit op mijn inmiddels oude A5 ook , het bleek dat het mechanisme achter de spiegel wat stroef ging en hij zijn "oude" standplaats niet kon vinden , al dacht de elektronica van wel.

    Het spiegelglas eraf geklikt en alles schoongemaakt en hier een daar een beetje kruipolie zijn werk laten doen ....
    Laatst gewijzigd door VIP1980; 30-10-23 om 11:02.

  3. #3

    Standaard Re: Andere spiegelstand na inklappen spiegels

    Bij mij idem zowel bij een A5 als A6 gehad. Ook al een keer gehad dat de vewarmfunctie van het spiegelglas kapot was en het uitklappen soms wel en soms niet goed ging. Ik begrijp de relatie niet helemaal, maar na vervangen van het spiegelglas was ook het uitklappen weer helemaal in orde. Mogelijk heeft dat dus toch wat storing gegeven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    Does's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Andere spiegelstand na inklappen spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VIP1980 Bekijk Berichten
    Ik had dit op mijn inmiddels oude A5 ook , het bleek dat het mechanisme achter de spiegel wat stroef ging en hij zijn "oude" standplaats niet kon vinden , al dacht de elektronica van wel.

    Het spiegelglas eraf geklikt en alles schoongemaakt en hier een daar een beetje kruipolie zijn werk laten doen ....

    ik ga maar eens aan de gang met wat kruipolie. Is het proberen waard. Moet ik daarvoor nog het spiegelglas verwijderen

  5. #5
    Does's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Andere spiegelstand na inklappen spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wicterus Bekijk Berichten
    Bij mij idem zowel bij een A5 als A6 gehad. Ook al een keer gehad dat de vewarmfunctie van het spiegelglas kapot was en het uitklappen soms wel en soms niet goed ging. Ik begrijp de relatie niet helemaal, maar na vervangen van het spiegelglas was ook het uitklappen weer helemaal in orde. Mogelijk heeft dat dus toch wat storing gegeven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bedankt voor de info Ik ga wat met kruipolie proberen en hopen dat dat het probleem is


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •