Hoi,

Ik heb al enige tijd last van het hokken van de auto ( korte tikken) op wegen met keien of on-egale straten. ( zit alleen rechtsvoor en linksachter )

Inmiddels zijn de schokdempers vervangen ( waren al defect ) rubbers van de stabilisatorstangen voor en achter. ( 8 vormige )

Ook alle fuseekogels gecheckt op speling en ziet er allemaal goed uit, aangezien het allemaal aardig op spanning staat ( ook als hij slappe stand staat :-) )

Nu kwam iemand met het advies om ook de rubbers van de stabilisatorstang zelf te vervangen, voor kan je ze op het hele internet vinden echter achter moet je de stang er dus ook bij kopen ( zover ik kan vinden ) code = 4G0511305D , laten alleen de rubbers voor x2 maar 14 euries kosten, lijkt me dat het voor achter ook wel ergens te vinden moet zijn ( dealers vraagt €237 ex ) ze zijn niet met de stang mee gevulkaniseerd .

Wellicht dat iemand een idee heeft waar / of welk type er ook achter past, of een idee heeft welke richting te zoeken met het getik.

Wil het volgende nog proberen, als ik de voor rubbers bestel dan een vergelijking doen met de achter rubbers.....