Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Montage dakdrager limo, 75 liter tank en bagageruimte?

  1. #1
    Nirvana's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Montage dakdrager limo, 75 liter tank en bagageruimte?

    Beste mensen,


    Ik heb bij mijn A6 Limo een set originele Audi dakdragers besteld. Bij de Avant zitten op de dakrailing twee met gaten aangeduide punten waar de dakdrager gemonteerd moet worden. Heeft iemand een idee hoe dit bij de limo zit? Werkt het daar ook met vaste bevestigingspunten of moet je dit zelf stellen (hoop ik eerlijk gezegd niet... Geen goede ervaringen mee met mijn Passat Variant).


    Misschien kan iemand die zijn limo al heeft opgehaald een fotootje of scan voor mij maken van de bladzijde(n) in de handleiding waar de montage van de dakdragers wordt beschreven?

    De andere vraag betreft de optionele 75 liter tank die ik heb bijbesteld. Gaat dit nog ten koste van de bagageruimte? De quattro versies hebben deze standaard zonder dat het minder ruimte in de koffer kost en het lijkt me toch dat daar onderin minder ruimte is...?


    Alvast bedankt voor jullie reactie!
    Audi A6 Pro Line 2.0 TDI
    Audi code AC11EX8N met achteraf leer in terrabruin

  2. #2
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.614
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Montage dakdrager limo, 75 liter tank en bagageruimte?

    De montageplekken voor de sedan zit als je de deur open doet, in de lijst van het dak(chrome lijst). De benzinetank gaat niet van de bagageruimte af, ik heb ook 75 liter en geen kleinere bagageruimte.

    Ik heb namelijk ook een paar dakdragers er al op gehad.
    Laatst gewijzigd door Carpediem; 28-11-11 om 17:51.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  3. #3
    Nirvana's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Montage dakdrager limo, 75 liter tank en bagageruimte?

    Okay, thanks voor je reactie. Zitten er in de daklijst dan ook speciale uitsparingen zoals bij de Avant? Of alleen een aanduiding o.i.d.? Heb je de originele Audi dakdragers? Vond je die eenvoudig te monteren?

    Weet je dan misschien ook wat de doorsnede is in cm van de Audi dakdragers? Ik heb zo'n dakbox van Thule met Autogrip, van die grijpers die om de stang heengrijpen. Ik hoor dat Audi dakdragers veelal breder/dikker zijn dan die van Thule of andere gangbare merken.
    Audi A6 Pro Line 2.0 TDI
    Audi code AC11EX8N met achteraf leer in terrabruin

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •